مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: مهم بود که از کره سه امتیاز بگیریم اما خوشحالیم که این اتفاق با انجام یک بازی خوب رخ داد.

به گزارش مرورنیوز، افشین پیروانی پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر کره جنوبی گفت: ضمن اینکه این ایام را به همه هموطنانم تسلیت می‌گویم باید از همه تشکر کنم که با همکاری خوبی که داشتند باعث شدند در این بازی بزرگ به پیروزی برسیم. کره کوچک‌ترین موقعیتی برابر ما نداشت و این مهم بود که سه امتیاز بازی را بگیریم اما خوشحالیم که این اتفاق با انجام یک بازی خوب رقم خورد.

او درباره شانس صعود ایران به جام جهانی با توجه به دو پیروزی پیاپی برابر ازبکستان و کره جنوبی گفت: هر بازی شرایط خودش را دارد. بعد از بازی در رختکن کی‌روش و بازیکنان این بازی را فراموش کردند و از حالا به سوریه فکر می‌کنیم. باید سه امتیاز آن بازی را هم بگیریم.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال درباره جو منحصر به فرد ورزشگاه آزادی در این دیدار گفت: به نظر من هواداران نه یار دوازدهم بلکه همپای بازیکنان فیکس تیم ملی جلو می‌روند. برای همه هموطنانم که در ورزشگاه بودند یا در خانه برای تیم ملی دعا کردند آرزوی سلامتی می‌کنم. جو ورزشگاه فوق‌العاده بود.

او درباره مصدومیت علیرضا جهانبخش هم گفت:‌ خوشبختانه همه بازیکنان خوب و سالم هستند و من از تک تک آن‌ها تشکر می‌کنم.