خسرو نصیری بعد از انصرافش از کاندیداتوری پست ریاست فدراسیون هندبال گفت: به نفع هندبال، عدالت و سلامت کنار کشیدم.

به گزارش مرور نیوز خسرو نصیری، در مورد دلیل انصرافش اظهار کرد: جو موجود جو خوبی نیست. فضا بسیار آلوده است. در فضای مجازی، گوشه و اطراف خبرهایی را جسته و گریخته شنیدم که صلاح دانستم نباشم. ماندن ارزش ندارد.
او خاطرنشان کرد: باندو باندبازی، دسته‌ها و گروه‌ها، زیرآب زدن‌ها، علیه این و آن گفتن‌ها تنها فضا را مسموم می‌کند. این آلودگی‌ها تنها به هندبال آسیب می‌زند. جوری که من متوجه شدم کسی دلش برای هندبال نمی‌سوزد. تنها به این فکر می‌کنند که حضور داشته باشند. فضا را آلوده دیدم و صلاح دانستم که نباشم.

نصیری در پاسخ به این سوال که به نظر شما در این دوره همانند دوره‌های قبل هندبال به رشد خواهد رسید یا خیر گفت: نه، متاسفانه نه!
او با اشاره به یک داستان ادامه داد: وضعیت روز هندبال ما مانند آن داستان مادر و دایه است که قرار بود بچه را دو نیمه کنند، نصف نصف. اما مادر از حق خودش گذشت و گفت فرزند من نیست تا حداقل فرزندش زنده بماند. ما هم از حق خود گذشتیم تا هندبال نفسی بکشد.
وی ادامه داد: دوران سهم‌کشی فرا رسیده است و هرکسی سهم خود را می‌خواهد. این‌ها همه متاسفانه به ضرر هندبال است. هیچ کس خیرخواه هندبال نیست.
او در پاسخ به اینکه به نفع شخص خاصی کنار کشیده است، اظهار کرد: نه من به نفع هندبال کنار کشیدم. من به نفع عدالت و سلامت کنار کشیدم و صلاح دانستم نباشم و رفتم.