کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان معتقد است داور به راحتی از صحنه‌ای که باید فرزاد حاتمی را اخراج می‌کرد گذشت تا تراکتورسازی به گل پیروزی برسد.

به گزارش مرور نیوز، حسین بادامکی گلزن سیاه جامگان پس از شکست تیمش مقابل سرخ‌پوشان تبریزی اظهار کرد: در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم اما در نیمه دوم محتاط‌تر شدیم و عقب نشستیم اما با این حال فرصت خوبی داشتیم تا بتوانیم از تراکتورسازی امتیاز بگیریم. تراکتورسازی نیز موقعیت آنچنانی نداشت و با اوت دستی و ایستگاهی‌هایی که داور تقدیم آن‌ها کرد توانستند گل بزنند.

بادامکی درباره اعتراض‌هایش به قضاوت‌های داور نیز گفت: نوع سوت زدن داور به گونه‌ای بود که بازیکنان ما را عصبی می‌کرد. کوچک‌ترین برخوردی را به نفع تراکتورسازان خطا می‌گرفت و خطاهای واضح را برای ما سوت نمی‌زد. حتی خطاهایی که می‌توانست کارت نشان بدهد را خطا نمی‌گرفت. گل دوم تراکتور می‌توانست صورت نگیرد. فرزاد حاتمی مقابل آقای خورشیدی با مشت به صورت بازیکن ما می‌زند اما داور بازی را ادامه می‌دهد و همان توپ در ادامه وارد دروازه ما شد. فکر می‌کنم کمیته داوران، آقای کامرانی فر لطف‌شان شامل حال تیم‌های مشهدی شده و در حالی که ما امتیاز نیاز داریم داوری را انتخاب می‌کند که در صحنه‌ای که باید بازیکن حریف را اخراج کند تصمیم به ادامه بازی می‌گیرد.

بازیکن سابق پرسپولیس ادامه داد: تراکتورسازی سه امتیاز را گرفت و تیم ما شرایطش بحرانی‌تر شد. من به آقای کامرانی‌فر تبریک می‌گویم.

بادامکی درباره علت تعویضش نیز تصریح کرد: من با آقای هاشمی‌نسب صحبت کردم و گفتم چون آسیب دیدگی کوچکی از قبل دارم، از لحاظ بدنی افت کرده‌ام و به ایشان گفتم که من را تعویض کند.

او درباره مشکلات تیمش بیان کرد: شرایط مالی خوبی نداریم. دیروز مقداری پول تو جیبی در حد 4 - 5 میلیون تومان به بازیکنان دادند و قرار شد سه‌شنبه 10 درصد و اگر پیروز میدان شدیم 15 درصد از قراردادهایمان را دریافت کنیم که منتظریم ببینیم سه‌شنبه این اتفاق می‌افتد یا خیر. من که از اول فصل به این تیم اضافه شدم 20 درصد گرفته‌ام و بازیکنانی که از نیم فصل به عضویت سیاه جامگان درآمدند ریالی دریافت نکردند. شرایط سخت است و صحبت‌هایی که درباره ادامه ندادن بازیکنان بوده صحت دارد زیرا مشکلات مالی آن‌ها را اذیت می‌کند.