سرمربی پیشین نراتزوری مدعی شد از این باشگاه پیشنهادی برای عقد قراردادی جدید داشته که مورد قبول وی واقع نشد.

خبرگزاری مرور نیوز،سرمربی پیشین نراتزوری مدعی شد از این باشگاه پیشنهادی برای عقد قراردادی جدید داشته که مورد قبول وی واقع نشد.
 
روبرتو مانچینی اعتراف کرد که تابستان امسال که درست دو هفته به آغاز فصل جدید از مربیگری اینتر استعفا کرد، مالکان چینی باشگاه به او پیشنهاد تمدید سه ساله قراردادش را داده بودند.
 
اظهارات مانچینی در مورد رد پیشنهاد اینترمیلان
 
مانچینی در این خصوص گفت: من ماه آگوست به این دلیل اینتر را ترک کردم چون شرایط عملاً طوری نبود که به بتوانم به کارم ادامه دهم. یکسری چیزها بود که من از آنها راضی نبودم. یک سرمربی زمانی که فصل را شروع می‌کند، مسئولیت اوضاعی که تیم دارد را برعهده می‌گیرد و در آن مقطع هنوز یکسری چیزها که لازم بود من این مسئولیت را قبول کنم، وجود نداشت. تیم خوب بود و ما جهت رقابت با سایر مدعیان برای صدرنشینی آن‌قدرها دست و پا بسته نبودیم اما به نظر من برخی تصمیم‌ها باید اتخاذ می‌شد.
 
مانچو ادامه داد: مالکان چینی جدید باشگاه آن زمان به من پیشنهاد عقد یک قرارداد سه ساله دادند و همه چیز مهیا بود تا آن قرارداد منعقد و امضا شود اما من از انجام این کار امتناع کردم.
 
با استعفای مانچینی در فاصله دو هفته به آغاز فصل فرانک دی‌بوئر جانشین او شد اما این مرد هلندی هم بعد از 84 روز از کار برکنار شد و جای خود را به استفانو پیولی، سرمربی فعلی نراتزوری داد.