سرمربی تیم‌ملی وزنه‌برداری گفت: هر کمکی که از دستمان بر بیاید، انجام می‌دهیم تا رستمی بتواند قهرمانی‌هایش را ادامه دهد.

به گزارش مرور نیوز، سجاد انوشیروانی درباره شرایط وزنه‌برداران گفت: شرایط تمام بچه‌ها خوب است و بعد از فینال لیگ تمرینات پرفشار و سنگینی را پشت‌سر می‌گذاریم تا به هدفی که پیش از پایان سال داریم برسیم تا بعد از تعطیلات عید نوروز تیم را در شرایط ایده‌آل برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده کنیم.

وی ادامه داد: متأسفانه مشکلات مالی آزاردهنده است و از مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تقاضا دارم حمایت‌های بیشتری را داشته باشند تا بتوانیم مشکلات را پشت‌سر گذاشته و با انگیزه بالاتری برای آینده آماده شویم.

سرمربی تیم‌ملی وزنه‌برداری درباره شرایط کیانوش رستمی گفت: ما از او برای حضور در اردو دعوت می‌کنیم و تصمیم با خودش است. با تمام توان و آغوش باز او را می‌پذیریم و هر کمکی که از دستمان بر بیاید انجام می‌دهیم تا او بتواند قهرمانی‌هایش را ادامه دهد.

انوشیروانی درباره شرایط بهداد سلیمی نیز عنوان کرد: زمانی نبود که سلیمی بخواهد در لیگ با آمادگی صددرصد وزنه بزند. هدف‌گذاری ما این بود تا در یکی، دو ماه آینده بتوانیم او را به شرایط اوج برسانیم تا در مسابقات آسیایی از او استفاده کنیم اما با توجه به نیازی که ذوب‌آهن داشت و تعهد سلیمی، در لیگ وزنه زد تا امتیازات لازم را برای تیمش کسب کند.

وی درباره دلیل عدم حضور ملی‌پوشان بزرگسال در جام فجر گفت: خرداد ماه امسال که این مسابقات پیش از المپیک برگزار شد، از تمام ستارگان‌مان استفاده کردیم اما حالا زمانی نیست تا وزنه‌برداران اصلی را تحت فشار قرار دهیم. با توجه به اینکه امسال این مسابقات برای دومین بار برگزار می‌شود تشخیص دادیم تا یک تیم از خوزستان و یک تیم از جوانان در این تورنمنت شرکت کنند تا محک خوبی برای آنها باشد.