مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان خراسان گفت: میثاقیان شناسنامه فوتبال خراسان است.

به گزارش مرور نیوز، علی عباسی در مراسم معارفه اکبر میثاقیان اظهار کرد: خوشحالیم که در خدمت یکی از بهترین مربیان فوتبال هستیم، قطعا میثاقیان شناسنامه فوتبال خراسان است و می‌تواند کمک زیادی به تیم کند.

وی درباره مشکلات مالی تیم ادامه داد: امیدوارم بتوانیم به مرور بدهی‌های خود را پرداخت کنیم و تا فردا 10 درصد دیگر را از قرارداد بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد تا قولی که به کاپیتان تیم داده بودیم محقق شود و بتوانیم تا قبل از عید نوروز 40 تا 50 درصد قراردادها را تسویه کنیم.

عباسی تصریح کرد: شرایط قبلی گذشت و در حال حاضر با شرایط جدید کار خواهیم کرد. قطعا هم از لحاظ مالی و هم فنی شرایط تغییر کرده و طبق قولی که به میثاقیان داده بودیم دیگر مشکلات مالی تا پایان فصل نخواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان خراسان درباره حکم کمیته اخلاق برای خود عنوان کرد: با توجه به اینکه در جلسه کمیته اخلاق حضور نداشتیم فکر می‌کنم به این دلیل من را تعلیق کرده‌‍اند ولی نامه‌ای را به فدراسیون فوتبال ارسال کردیم و مشکل را جویا شدیم و قطعا تا آخر هفته این مشکل حل خواهد شد.

عباسی در خصوص این موضوع که آیا این حکم ارتباطی با جادوگری در سیاه جامگان دارد، افزود: اگر جادو و جنبلی بود الان تیم ما در اینجای جدول نبود و قطعا این موضوع ربط ندارد و تا انتهای هفته این مشکل حل خواهد شد.

مالک باشگاه سیاه جامگان نیز در این جلسه گفت: جا دارد از زحمات خداداد عزیزی تشکر کنم که در این مدت توانست سختی‌های زیادی را تحمل کند. خداداد توانست بار تیم را به دوش ولی با این حال دیگر نتوانست تحمل کند و مجبور شدیم اکبر میثاقیان را به عنوان سرمربی تیم خود معرفی کنیم. امیثاقیان نیز از ابتدای حضور تیم ابومسلم در کنار این تیم بوده است و قطعا می تواند به ما کمک کند.

محمدرضا عباسی خاطرنشان کرد: میثاقیان اصرار دارد که خداداد عزیزی در کنارش در تیم حضور داشته باشد ولی با این حال به نظر آقای عزیزی احترام می‌گذاریم.

مالک باشگاه سیاه جامگان تصریح کرد: متاسفانه مسئولان هیچ کمکی نکردند و فقط خدا صدای ما را شنیده است.

عباسی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما کار خود را در زمین به خوبی انجام می‌دهند و با تمام سختی‌ها کنار آمده اند. قطعا اگر ناداوری در بازی تراکتور نبود، نتیجه بازی تغییر می‌کرد. با این حال امیدوارم با حضور میثاقیان و به لطف امام رضا (ع) و مردم مشهد بتوانیم سهمیه استان را در لیگ برتر حفظ و تیم را از انتهای جدول جدا کنیم.