مهاجم سابق منچستریونایتد به سرمربی پرتغالی این تیم هشدار داد در صورت قهرمان نشدن با یونایتد منتظر روزهای سختی باشد.

به گزارش مرورنیوز، ژوزه مورینیو از ابتدای فصل جاری جانشین لوییس فان خال در منچستریونایتد شد و در همان روزهای آغازین توانست جام اتحادیه را برای یونایتد به دست بیاورد. او شروع خوبی نیز با شیاطین سرخ در لیگ برتر داشت، اما در ادامه دچار افت مقطعی شد.

 

تدی شرینگهام، مهاجم سابق منچستریونایتد نسبت به موفقیت مورینیو در منچستریونایتد خوش بین است، اما در عین  حال‌ اعلام کرد که اگر این اتفاق رخ ندهد، مورینیو تحت فشار قرار خواهد گرفت.

 

تدی شرینگهام درباره حضور ژوزه مورینیو در منچستریونایتد، گفت‌: کار خیلی سختی است که در فصل نخست بخواهید شرایط یک تیم را تغییر دهید و  عملکرد ضعیف فصل قبل را جبران کنید،  ولی من به یونایتد با مورینیو خوش بین هستم و فکر می‌کنم که او بتواند از عهده این کار بر بیاید و بار دیگر یونایتد را به دوران اوج خود باز گرداند. البته کاری که مورینیو در این فصل با یونایتد انجام خواهد داد کار آسانی نخواهد بود،  ولی من خوش بین هستم که اتفاقات خوبی برای یونایتد در راه باشد.

 

شرینگهام در ادامه گفت‌: مورینیو اعتباری دارد که به نظر من موفقیتش را تضمین می‌کند. من مطمئن هستم که سران یونایتد درباره اهمیت حضور در این تیم برای او صحبت کرده‌اند. برای باشگاهی همچون یونایتد نگاه واقع بینانه این نیست که به کسب سهمیه باشید ،‌ بلکه مهم این است که در هر بازی برای برد به میدان بروید، در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهید شد. اگر مورینیو امسال نتواند با یونایتد قهرمان شود باید انتظار این را داشته باشد که حاشیه‌ها و مشکلات برای او شروع شود.  مربیگری در بهترین و پر افتخارترین تیم انگلیس چنین شرایطی را دارد.