شکست پرگل التعاون در مصاف هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا شوک بزرگی را به فوتبال عربستان وارد کرد.

به گزارش مرور نیوز، التعاون که در هفته اول با برتری مقابل لوکوموتیو تاشکند و حضور بیش از 25 هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه خانگی اش همه نگاه ها را معطوف به خود کرده بود در جدال با استقلال حریف دست و پا بسته نشان داد و با دریافت سه گل اولین شکست را متحمل شد. نتیجه ای که اصلا به مذاق رسانه ها و اهالی فوتبال سعودی خوش نیامد.

التعاون حاکم میدان بود؛ استقلال برنده


روزنامه الریاضیه به عنوان یکی از معتبرترین روزنامه های عربستان در صفحه اینفوگرافی خود از مصاف التعاون با استقلال ایران نوشت:« التعاون در شبی که بیشتر زمان بازی توپ و میدان را در اختیار داشت اسیر بازی هوشمندانه و با برنامه استقلال شد تا شکستی دردناک و فاجعه بار را تحمل کند. آمار بازی نشان داد این تیم مالک زمین بود اما در نهایت شکست خورد تا استقلال برنده مصاف سرنوشت ساز گروه شود و به صدر جدول برسد».


این روزنامه در آمارهایی که منتشر کرد از برتری 60 درصدی التعاون در مالکیت توپ در طول 90 دقیقه خبر داد ضمن این که در تعداد پاس های رد و بدل شده میان بازیکنان دو تیم نیز حریف سعودی برتر از استقلال بود اما در مجموع شکست 3-0 برابر حریف ایرانی از آنها یک بازنده بزرگ در مسقط ساخت تا با انتقادات تندی از جانب رسانه ها و اهالی فوتبال روبرو شوند.