مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از واگذاری 19 شهرک صنعتی فارس به شرکت‌های خدماتی خبر داد و گفت: این شرکت‌ها به‌عنوان بازوی اصلی بخش دولتی نقش ویژه‌ای در اداره امور شهرک‌های صنعتی دارند.

به گزارش مرور نیوز، شاهپور قنبری بعدازظهر امروز در چهارمین گردهمایی مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به واگذاری امور عمومی 19 شهرک و ناحیه صنعتی در این استان به شرکت‌های خدماتی اظهار داشت: اعضای هیأت‌مدیره این شرکت‌ها به‌عنوان منتخب صنعتگران، با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و در چارچوب اساسنامه در راستای ارتقای وضعیت شهرک‌های صنعتی و رفع مشکلات، تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.

وی هدف اصلی شکل‌گیری این شرکت‌ها را ایجاد بستر مناسب برای هم‌فکری و هم‌افزایی برای اداره بهتر امور شهرک صنعتی با بهره‌گیری از دیدگاه‌های صنعتگران به‌عنوان صاحبان اصلی شهرک‌های صنعتی اعلام کرد و گفت: ما نیز به‌عنوان بخش حاکمیتی با تمام توان و استفاده از ظرفیت‌های قانونی از شرکت‌های خدماتی حمایت می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس با اشاره به وجود محدودیت‌ها در اعتبارات تصریح کرد: درعین‌حال این موضوع تمام تلاش خود را برای اختصاص عادلانه اعتبارات به‌منظور حمایت از شرکت‌های خدماتی، انجام داده‌ایم و در این زمینه تخصیص اعتبارات بر اساس عدالت اولویت‌ها و ضرورت‌های موجود بوده است.

وی برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده، انضباط مالی و مدیریت صحیح و بهینه منابع انسانی و مالی را از مهم‌ترین الزامات شرکت‌های خدماتی دانست و افزود: باید شرایطی فراهم شود که صنعتگر بدون دغدغه به تولید بپردازد و درگیر مسائل حاشیه‌ای نشود.

قنبری در ادامه با اشاره به تحویل برخی تأسیسات در شهرک‌های صنعتی به شرکت‌های خدماتی، خواستار نظارت کامل و تخصصی این شرکت‌ها در نگهداری از این امکانات شد و ادامه داد: نگه‌داری صحیح و اصولی این تأسیسات زیربنایی که با هزینه و سرمایه‌گذاری بالایی ایجاد و راه‌اندازی شده‌ از تکالیفی است که باید نهایت دقت انجام شود.

در این جلسه مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی استان فارس نیز به ارائه دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.