دروازه‌بان اول تیم فوتبال پرسپولیس در جریان تمرین امروز این تیم دچار آسیب‌دیدگی شد.

به گزارش مرور نیوز، اولین تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از امارات، از ساعت 11 صبح امروز در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری شد.

* علی علیپور که به خاطر مسائل انضباطی از اردوی پرسپولیس در دوبی به همراه رامین رضائیان اخراج شده بود، در تمرین امروز همراه سایر نفرات شرکت کرد؛ این در حالی بود که رامین رضائیان در این تمرین غایب بود.

* وحید امیری که در بازی با نفت تهران محروم است، امروز تنها همراه سید جلال حسینی بدنسازی کرد. سروش رفیعی هم در تمرین غایب بود.

* سید جلال حسینی هم امروز با حضور در سالن بدنسازی، در تمرینات بدنسازی شرکت کرد و در تمرینات تاکتیکی حضور نداشت.

* بازیکنان پس از 30 دقیقه بدنسازی به زمین آمدند؛ ابتدا برانکو پاسکاری‌های زمینی و سرعتی را در برنامه تمرین امروز تیمش قرار داده بود و در این تمرین تأکید زیادی داشت تا بازیکنان، دقیق با یکدیگر پاسکاری کنند.

* علیرضا بیرانوند در جریان تمرینات اختصاصی دروازه‌بان‌ها، دچار مصدومیت شد و دقایقی کارهای درمانی‌اش را زیر نظر پزشک تیم انجام داد اما این دروازه‌بان پس از دقایقی به زمین آمد و به تمرینات تیمی اضافه شد.

* حدود 100 هوادار هم تمرین امروز را از نزدیک تماشا کردند و به تشویق تک‌تک بازیکنان و مربیان تیم پرداختند؛ همچنین تولد صادق محرمی، پدیده جوان پرسپولیس را به وی تبریک گفتند.

* کریم باقری هم امروز به همراه فرزندش در محل تمرین حاضر شده بود.

* علی علیپور جوان که از سوی برانکو اخراج شده بود و در ابتدای تمرین اجازه حضور در برنامه‌های تمرینی امروز را گرفته بود، در فوتبال درون تیمی عملکرد خوبی داشت و چندین بار موفق به گلزنی شد.