سرمربی ایتالیایی چلسی به شایعه بازگشت به فوتبال ایتالیا و برعهده گرفتن هدایت اینتر واکنش نشان داد.

به‌ گزارش ‌مرور نیوز ‌و ‌به نقل از اسکای اسپورت، آنتونیو کونته نخستین فصل حضور خود در چلسی را سپری می‌کند.

این مربی ایتالیایی نتایج درخشانی با آبی‌پوشان لندنی به دست آورده است و تیم او با اقتدار در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. از چلسی به عنوان شانس نخست کسب عنوان قهرمانی نام برده می‌شود.

کونته در بین هواداران چلسی به خاطر عملکرد درخشانی که داشته، از محبوبیت زیادی برخوردار است. با وجود عملکرد خیره کننده این مربی در چلسی، خبرهای زیادی درباره بازگشت او به فوتبال ایتالیا و بر عهده گرفتن هدایت اینتر به گوش می‌رسد. کونته در این‌باره گفت: در چلسی بسیار خوشحال هستم. تجربه بسیار خوبی است. خودم در انگلیس هستم و خانواده‌ام در ایتالیا هستند. امیدوارم همسرم و دخترم هم به لندن بیایند چون به آنها نیاز دارم.

او درباره ماندن در چلسی نیز گفت‌: امیدوارم چند سال در چلسی باقی بمانم. پروژه جدیدی را با چلسی آغاز کردم که در ابتدای راه خود است. بدون شک دوست دارم این همکاری ادامه‌ داشته باشد. امیدوارم فصل را با قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به پایان برسانیم. هنوز فصل به پایان نرسیده است و احتمال هر چیزی وجود دارد. نباید تمرکزمان را از دست بدهیم.

پیش از این رسانه‌های ایتالیایی اعلام کردند باشگاه اینتر حاضر است برای جذب کونته پیشنهاد نجومی 15 میلیون پوند را در سال به او بدهد.