سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می گوید برانکو فعلا راضی به بازگشت رضاییان نیست.

به گزارش مرور نیوز محمود خوردبین، درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار کرد: شرایطمان خوب است و تمرینات خوبی را انجام داده‌ایم و آماده بازی فردا (یکشنبه) هستیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره فرجام خواهی این باشگاه برای بخشش محرومیت کمال کامیابی نیا، گفت‌: برای بخشش این بازیکن درخواست داده‌ایم اما هنوز کمیته‌ انضباطی پاسخی به جواب ما نداده است. تا به حال محرومیت همه بازیکنان را حداقل یک بار تعلیق کرده‌اند ولی برای کمال کامیابی نیا را تعلیق نکردند. فعلا منتظریم ببینیم آقای حسن‌زاده چه جوابی را به ما می‌دهند.

خوردبین در ادامه‌ درباره موضوع رامین رضاییان هم گفت‌: جلسه کمیته‌ انضباطی این بازیکن امروز (شنبه) در باشگاه پرسپولیس برگزار می‌شود و باید ببینیم که چه اتفاقی رخ می‌دهد و این کمیته‌ چه تصمیمی در قبال این بازیکن خواهد گرفت.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد رضاییان از پرسپولیس اخراج شود، گفت‌: هر تصمیمی که کمیته‌ انضباطی بگیرد اجرایی می‌شود. ممکن است این بازیکن جریمه، نیمکت‌نشین و یا حتی از تیم کنار گذاشته شود.

وی درباره این که آیا خودش و یا بزرگان تیم برای بخشش رضاییان با برانکو صحبتی داشته‌اند یا خیر، گفت‌: با برانکو صحبت کرده‌ایم، اما او تا به این لحظه راضی به بازگشت رامین نیست.