هفته ماقبل پایانی لیگ برتر فوتسال در حالی برگزار شد که بازی های اهواز و قم با حواشی بسیاری همراه بود و یک بازی هم لغو شد.

به گزارش مرور نیوز، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال که هفته ماقبل پایانی فصل محسوب می‌شود، دیروز (جمعه) برگزار شد و با شکست گیتی‌پسند، تکلیف قهرمانی به هفته آخر کشیده شد.

بازی های این هفته با حواشی خاصی همراه بود.

* هواداران منتسب به حفاری اهواز در بازی مقابل گیتی پسند بعد از گل‌های اول و دوم تیمشان اقدام به پرتاب نارنجک کردند تا صدای مهیب و دود غلیظی سالن را فرابگیرد. آنها بعد از گل سوم تیمشان نیز چند بطری آب را به زمین انداختند.

*گیتی‌پسندی‌ها به دنبال پرتاب نارنجک و بهانه نداشتن امنیت جانی، زمین را ترک کرده و به رختکن رفتند. مسئولان این باشگاه در طول نیمه دوم، سه بار تیم را بیرون کشیدند که آخرین بارش مربوط به سه ثانیه مانده به پایان بازی بود اما محمد کشاورز کاپیتان تیم پادرمیانی کرد تا بازی نیمه تمام باقی نماند.

*مصاف تیم‌های یاسین پیشرو قم و شهرداری ساوه نیز برگزار نشد اما به اندازه چند بازی برگزار شده، حاشیه و جنجال داشت. مسئولان باشگاه قمی پیش از بازی هیات فوتبال استان را تهدید به کناره گیری از لیگ کرده بودند و با امضا نشدن قرارداد واگذاری امتیاز، این تهدید عملی شد. رئیس هیات فوتبال معتقد بود باشگاه یاسین پیشرو گروکشی کرده و قرارداد سفید را در اختیارشان قرارداده تا امضا کنند.

*مسئولان یاسین پیشرو که پیش از بازی به هواداران درباره لغو بازی اطلاع رسانی نکرده بودند، بلیط فروشی هم در ورزشگاه انجام دادند. این موضوع باعث شد تا تماشاگرانی که ورزشگاه آمده بودند، به خاطر برنگشتن پولشان حسابی به ستوه آمده و به تجهیزات و اموال ورزشگاه خسارت وارد کنند.

*سعید قاسمی کاپیتان تیم یاسین پیشرو که پنج هفته به دلیل اعتصاب از تیم دور بود، برای حضور در این بازی به سالن آمده بود اما زمانی که از ماجرای گروکشی مدیران باشگاه مطلع شد، وارد زمین شد و با صدای بلند مدیرعامل باشگاه را خائن خطاب کرد.

*وحید شمسایی سرمربی - بازیکن تیم تاسیسات دریایی تهران به دلیل حضور در بازی تیم ستارگان جهان در لبنان به سر می‌برد و مقابل مقاومت البرز غایب بزرگ میدان بود. با این وجود شاگردان شمسایی در غیابش، بهترین نتیجه فصل را کسب کرده و حریف خود را پنج تایی کردند.