فرامرز خودنگاه از دریافت حکم رسمی WSF خبر داد.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از "شهروند"، با اینکه سال‌هاست مسابقات قوی‌ترین مردان در ایران برگزار می‌شود، اما فدراسیون جهانی این رقابت‌ها را مورد تأیید خود قرار نداده بود و بعد از چند‌ سال رایزنی بالاخره این اتفاق رخ داده است.

حکم WSF برای خودنگاه
فدراسیون جهانی قوی‌ترین مردان چند روز قبل و بعد از رایزنی‌های فراوان، ایران را به‌عنوان یکی از اعضای خود پذیرفت و در حکمی فرامرز خودنگاه را به‌عنوان نماینده خود در ایران معرفی کرد. داور بین‌المللی ایران، ریاست کمیته قوی‌ترین مردان را برعهده خواهد داشت و بابک غضبانی هم به‌عنوان دبیر این کمیته انتخاب شده است تا از این پس مسابقات قوی‌ترین مردان در ایران به شکل رسمی و زیر نظر WSF برگزار شود.

ایران میزبان قوی‌ترین مردان جهان!


ایرانی‌ها حرفه‌ای می‌شوند
بعد از به رسمیت‌شناختن ایران به‌عنوان یکی از اعضای WSF حالا ورزشکاران ایرانی که تا به حال نمی‌توانستند با نام ایران در مسابقات حرفه‌ای شرکت کنند، این مجوز را دریافت خواهند کرد. درواقع قهرمانان رشته قوی‌ترین مردان که در فدراسیون پرورش اندام به‌عنوان یک کمیته به فعالیت خود ادامه می‌دهد، از این پس در مسابقات حرفه‌ای قوی‌ترین مردان جهان شرکت خواهند کرد، اتفاقی که تاکنون میسر نبود. از سوی دیگر ایران هم شانس میزبانی در مسابقات جهانی این رشته را خواهد داشت.

ایران میزبان قوی‌ترین مردان جهان!


خودنگاه: شانس کسب مدال جهانی هم داریم
فرامرز خودنگاه، رئیس کمیته قوی‌ترین مردان درباره حکمی که از سوی WSF دریافت کرده، به «شهروند» می‌گوید: «این حکم به فدراسیون ابلاغ شده و از این پس ایران هم به‌عنوان یکی از اعضای جهانی فعالیت می‌کند. نخستین مسابقه‌ای که در پیش داریم، رقابت‌های جام‌جهانی در فروردین ماه است که در هند برگزار می‌شود و از ایران نیز برای نخستین‌بار چند نماینده در اوزان ١٠٥+ و ١٠٥- کیلوگرم شرکت می‌کنند. ما شانس کسب عنوان و مدال هم خواهیم داشت.» وی همچنین می‌افزاید: «چند سالی است که درگیر این مسأله هستیم تا بتوانیم مجوز لازم را بگیریم. بالاخره این اتفاق رخ داد و از این پس ما زیر نظر فدراسیون جهانی فعالیت خواهیم کرد. حتی شانس میزبانی از رقابت‌های جام‌جهانی را هم داریم. البته قبل از این ٢ بار ما میزبانی کردیم اما باید از شرکت‌کنندگان دعوت می‌کردیم و تمام هزینه‌هایشان را هم می‌دادیم. از این پس در صورت میزبانی کشورهای دیگر مشتاق هستند در ایران حاضر شوند و نیازی نیست که هزینه‌های سفر آنها را هم پرداخت کنیم.»