ساندرا، همسر کولاکوویچ (سرمربی تیم ملی والیبال ایران) از جمله بازیکنان و مربیان هندبال است که با اصرار از همسرش خواسته بود سری به اردوی تیم ملی بانوان ایران بزنند.

به گزارش خبرنگار مرور نیوز، روز چهارشنبه دهم اسفند ماه  در جریان تمرینات تیم ملی بانوان که عازم مسابقات آسیایی کره هستند کولاکویچ پس از هماهنگی هایی که صورت گرفت به همراه همسرش خانم ساندرا در اردوی تیم ملی هندبال بانوان ایران حضور یافت و پس از گپ و گفتی با بازیکنان و کادر فنی دقایقی را با سرپرست فدراسیون هندبال به گفت و گو پرداخت.

خانم ساندرا از علاقه اش به هندبال گفت و اینکه دوست دارد در کنار همسرش در ایران بماند و از آنجا که زمینه رشد و توسعه هندبال بانوان ایران را خوب ارزیابی کرده آمادگی خودش را برای آموزش تیم های پایه هندبال ایران اعلام کرد.

اکبری پس از خوشامد گویی به آقای کولاکویچ و همسرش ضمن ابراز خوشحالی از فرصتی که بوجود آمده و تخصصی که خانم ساندرا در هندبال پایه دارند گفت: به هر حال حضور خانم ساندرا با زمینه و پیشینه خوبی که دارند فرصت مغتنمی برای هندبال بانوان ایران است تا بتوانیم از توانمندی وی نهایت بهره مندی را ببریم.

اکبری خطاب به خانم ساندرا گفت: البته بنده فعلا سرپرست هستم و بزودی با انتخاباتی که داریم رییس فدراسیون مشخص می شود اما در هر صورت با شناختی که از همکاران و کاندیداها دارم مطمئن هستم هر کدام از دوستان که انتخاب شوند از این انرژی و توانمندی که دارید جهت تیم های پایه استفاده خواهند کرد.

خانم ساندرا هم گفت: واقعا من از پتانسیل بانوان و دختران ایرانی در ورزش به وجد آمده ام و در این مدت کوتاهی که در ایران هستم در رشته های والیبال و هندبال و بسکتبال دیده ام که چقدر دختران شما با عشق و علاقه بدنبال یادگیری و کسب موفقیت هستند.

خانم ساندرا گفت: در هر حال چون رشته من هندبال است و تخصصی در این زمینه دارم بسیار استقبال می کنم اگر فرصتی فراهم شود که بتوانم با دختران هندبال ایران در امر یادگیری اصول اولیه و پایه هندبال کمک کنم.

وی از هندبالیست‌های سابق مونته نگرو بود که زمانی هدایت تیم ملی کشورش را هم برعهده داشت.