اسطوره چلسی در مورد حضور در کلاس‌های مربیگری و احتمال نشستن روی نیمکت مربیگری این تیم صحبت کرد.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از گاردین، فرانک لمپارد سه بار با چلسی قهرمان لیگ برتر، چهار بار جام حذفی انگلیس، دو لیگ کاپ، یک لیگ قهرمانان اروپا و یک لیگ اروپا شد. ضمن اینکه وی 106 بار پیراهن تیم ملی کشورش را بر تن کرد و اینک از اوضاع و احوال این روزهایش می‌گوید.

فرانک لمپارد درباره حضور در این تیم گفت: اکنون وقت آزاد بیشتری دارم و سعی می‌کنم بازی‌های زیادی را تماشا کنم و خودم را سرگرم کنم. علاوه بر این، خودم را برای حضور قدرتمند در کلاس های مربیگری آماده می‌کنم و می‌خواهم تدارک حضور در کلاس‌های مربیگری را به خوبی ببینم.

اسطوره چلسی درباره حضور آنتونیو کونته روی نیمکت این تیم نیز گفت:‌ او قابلیت ساخت یک تیم فوق العاده و قوی را دارد اما هیچ‌کس از آینده خبر ندارد. باید دید احساس او و باشگاه چه خواهد بود و در آینده چه رخ خواهد داد. برای او خیلی خوشحالم و اگر کونته همین روند را حفظ کند، برای مدت طولانی در باشگاه خواهد ماند. امیدواریم اینطور باشد. تیم او شرایط خیلی خوبی دارد. امیدوار هستم آنها بتوانند به قهرمانی در این فصل برسند. این هفته بازی خیلی سختی داریم و برد برابر وستهام می‌تواند روحیه تیم را تا حد زیادی بالا ببرد.

لمپارد ادامه داد: درباره آینده هنوز تصمیم نگرفتم. نمی‌دانم در چلسی مربیگری خواهم کرد یا خیر. نمی‌توانم یک شبه به درجه‌ای برسم که بتوانم مربیگری کنم. پس این امر کمی زمان می‌برد. مهم این است که در تصمیم‌گیری‌ها عجول نباشید. باید به دنیا نگاهی بیاندازید. از جسم یک فوتبالیست خارج شوید و درست تصمیم‌گیری کنید. خوشبختانه گزینه‌های بسیاری پیش‌رو دارم و تنها باید درست‌ترین آن‌ها را انتخاب کنم. دوست دارم به فوتبال برگردم ولی می‌خواهم در بهترین زمان ممکن این اتفاق رخ بدهد.