هافبک ازبکستانی سپاهان بعد از گلزنی به ذوب‌آهن پشتک‌های زیبایی را به نمایش گذاشت.

به گزارش مرور نیوز، تیم سپاهان با بنری در مورد حمایت از کودکان تحت پوشش کمیته امداد به میدان آمد و تک تک بازیکنان این تیم مبالغی را به صندوق صدقات به صورت نمادین در ابتدای بازی انداختند.

تیم ذوب‌آهن اصفهان نیز با بنری به مناسبت روز درخت‌کاری وارد زمین شد.

کادر فنی سپاهان به سمت نیمکت ذوب‌آهن رفتند و با آنها خوش و بش کردند؛ در این بین مهدی اخوان سرپرست سپاهان رسول شجاعی سرپرست ذوب‌آهن را به آغوش کشید.

از تیم سپاهان رسول نویدکیا، حسین پاپی، مسعود‌ حسن‌زاده و جلال علی محمدی به سمت نیمکت ذوب‌آهن آمدند؛ مسعود حسن‌زاده که فصل گذشته در تیم ذوب‌آهن توپ می‌زد، در ابتدای شروع بازی به حلقه اتحاد این تیم رفت و در زمان عکس تیمی نیز با این تیم هم عکس یادگاری گرفت.

از تیم ذوب‌آهن نیز مهدی رجب‌زاده، محمد رشید مظاهری و مهدی مهدی‌پور به سمت نیمکت سپاهان آمدند.

هواداران دو تیم در پیش از بازی ابتدا یکدیگر را تشویق کردند اما در ادامه علیه یکدیگر شعار دادند که این نوید حواشی بیشتر در ادامه مسابقه را می‌دهد.

درحالی که دو تیم آماده شروع بازی بودند اما به دلیل آن که رنگ پیراهن دروازه‌بان ذوب‌آهن با رنگ پیراهن دروازه‌بان سپاهان یکی بود، داور این بازیکن را مجبور به تعویض لباسش کرد؛ این درحالی است که رنگ لباس این بازیکن در زمان ورود و پس از تعویض نیز با رنگی که در لیست نوشته شده است مغایرت دارد.

احسان حاج‌صفی پس از شروع بازی به جایگاه آمد و در سکوهای پائین قسمت خبرنگاران مستقر شد که مورد تشویق هواداران نیز واقع شد. در غیاب احسان حاج‌صفی بازوبند کاپیتانی بر بازوی حسین پاپی بسته شد.

سرور جباروف بعد از گلزنی به ذوب‌آهن پشتک‌های زیبایی را به نمایش گذاشت.

حدود 5 و 500 نفر از این بازی استقبال کرده‌اند.

پشتک‌های هافبک ازبکستانی بعد از گلزنی و حضور حسن‌زاده در جمع هم‌تیمی‌های سابق+ عکس