هواداران رئال‌ مادرید نمی‌خواهند BBC برابر ناپولی در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

به‌ گزارش ‌مرور نیوز ‌و ‌به نقل از آس، بازی خوب رئال‌ مادرید برابر ایبار در لالیگا بدون دو مهاجم اصلی‌اش (کریستیانو رونالدو و گرت بیل) باعث شد در رابطه با ترکیب سفید پوشان برابر ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا چالش به وجود آید.

بررسی بازی مادرید در ایپوروئا نشان داد که سفیدپوشان با حضور خامس رودریگس، لوکاس واسکس و مارکو آسنسیو در ترکیب اصلی در برخی از زمینه‌ها بهتر کار کردند. البته این ترکیب بعید به نظر می رسد در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر ناپولی دیده شود چون بیل به علت محرومیت در لالیگا مقابل ایبار بازی نکرد و رونالدو اکنون کاملا آماده بازی برابر ناپولی است. زین الدین زیدان در دیدار شنبه به دنی کارواخال، مارسلو، تونی کروس و رافائل واران استراحت داده بود.

با توجه به نتایج اخیر رئال‌ مادرید (شکست برابر والنسیا، توقف مقابل لاس پالاماس و جبران نتیجه‌ برابر ویارئال) سایت آس در سایت خود نظر سنجی قرار داد و از مخاطبان خواست تا به حضور BBC در لیگ قهرمانان رای بدهند. نتیجه‌ این نظرسنجی عجیب بود. 77 درصد هواداران مخالف حضور رونالدو، بیل و کریم بنزما در ترکیب اصلی بودند و تنها 22 درصد موافق حضور سه مهاجم برتر تیم‌شان از ابتدا بودند.

در این نظرسنجی 23 هزار و 743 نفر شرکت کردند که 18 هزار و 293 نفر به نبود BBC رای دادند.