با رد فرجام خواهی قطری ها برای بخشیده شدن مدافع محروم این تیم برای بازی با ایران سرمربی عنابی ها مدافع لخویا را به فهرست نفراتش اضافه کرد.

به گزارش مرور نیوز، خورخه فوساتی امیدوار بود با فرجام خواهی فدراسیون فوتبال قطر بتواند از عبدالکریم حسن در بازی با ایران سود ببرد اما وقتی این فرجام خواهی از سوی فیفا رد شد مربی اروگوئه ای تصمیم گرفت از بازیکن جدیدی در اردوی آماده سازی خود بهره ببرد و تعداد نفراتش را به 29 نفر برساند.


اسماعیل محمد مدافع 25 ساله باشگاه لخویا رقیب ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا جدیدترین بازیکنی است که از سوی خورخه فوساتی به تیم ملی دعوت شده تا شانس خود را برای حضور در بازی با ایران و ازبکستان در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه امتحان کند.روزنامه استاد الدوحه با تایید این خبر نوشت: « اسماعیل محمد با بازی های خوبی که در این فصل برای لخویا انجام داد در فهرست بازیکنان مد نظر فوساتی قرار گرفته بلکه جای خالی مدافع محروم عنابی ها را پر کند».


قطر اولین رقیب ایران در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه از دیشب اردوی آماده سازی یک ماهه خود را آغاز کرده است تا بلکه در دور برگشت رقابت ها شانس خود برای رسیدن به اولین جام جهانی را بیشتر کند.