بازیکن کره‌ای سفیدپوشان لندن که در یک ماه اخیر عملکرد درخشانی در تیم تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو ارائه کرد، به‌عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر جزیره در ماه اکتبر انتخاب شد.

به گزارش مرورنیوز، کمیته فنی سازمان لیگ فوتبال انگلیس، هئونگ مین سون، هافبک هجومی اهل کره‌ جنوبی تاتنهام را به‌عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر جزیره در یک ماه اخیر معرفی کرد.

هئونگ مین سون 24 ساله که در هفته جاری برای تیم ملی کشورش در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 مقابل ایران به میدان رفت، در چهار بازی اخیرش برای تاتنهام چهار گل به‌ثمر رساند و دو پاس گل داد تا جایزه بهترین بازیکن ماه اکتبر لیگ برتر را از آن خود کند.

او برای کسب این جایزه رقبایی مانند کوین دی‌بروین، هافبک هجومی منچسترسیتی، آدام لالانا، هافبک لیورپول، روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اورتون و تئو ولکات، بال انگلیسی آرسنال داشت. به این ترتیب هئونگ مین سون اولین بازیکن آسیایی شد که جایزه بازیکن ماه لیگ برتر را کسب می‌کند.

مین سون که تابستان امسال شایعاتی مبنی بر احتمال خروجش از وایت هارت لین به گوش می‌رسید و در نهایت پوچتینو وی را برای ماندن در تاتنهام متقاعد کرد، از مصدومیت هری کین نهایت استفاده را برای نشان دادن توانایی‌هایش برده است.

هئونگ مین سون پس از دریافت این جایزه گفت: رؤیای من بود که این جایزه را بگیرم، اما می‌خواهم یک بار یا دو بار دیگر آن را ببرم. می‌خواهم این جایزه را به خانه‌ام ببرم و می‌دانم که اعضای خانواده‌ام از دیدنش دیوانه خواهند شد و موفقیت مرا باور نخواهند کرد.

تاتنهام با بازی‌های خوبی که هئونگ مین سون در آنها نقش داشته است، در حال حاضر با 17 امتیاز، تنها یک امتیاز کمتر از منچسترسیتی در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارد. این تیم فردا (شنبه) میهمان وست بروموویچ خواهد بود.