سرمربی تیم فوتبال سایپا با تمجید از عملکرد هواداران در دیدار ایران و کره جنوبی گفت: آنان با رفتار تحسین برانگیز خود، عظمت تاسوعا و فرهنگ عاشورایی را به جهانیان ثابت کردند.

به گزارش مرورنیوز، حسین فرکی روز جمعه در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتورسازی تبریز در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه های ایران ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، تصریح کرد: سپاسگزار مردم ایران هستم که با حضور در ورزشگاه آزادی به جهانیان عظمت این روزهای بزرگ را نشان دادند.

وی در خصوص دیدار تیمش با تراکتورسازی، بیان داشت: بازی حساسی با یک تیم خوب و قدرتمند داریم. سایپا آمادگی خوبی برای حضور در دیدارهای لیگ و جام حذفی دارد.
فرکی گفت: تراکتورسازی صدرنشین لیگ و تیم بسیار قدرتمندی است که کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد، اما سایپا نیز در این تعطیلی ها روی مسائل تاکتیکی تمرکز مناسبی داشت.
وی با اشاره به اینکه وقفه های لیگ به دلیل شرایط تیم ملی ایجاد می شود و چاره دیگری وجود ندارد، گفت: به کادر فنی تیم ملی به خاطر نتایج مناسبش تبریک می گویم و برای آنان آرزوی موفقیت دارم.
فرکی با تاکید براینکه نتایج سایپا تاکنون ایده آل نبوده است، افزود: باید تا امروز امتیازات بیشتری جمع آوری می کردیم. سه دیدار دشوار با تراکتورسازی، سپاهان و استقلال تهران داریم که می خواهیم در آنها موفق باشیم. ضمن اینکه از سوی مدیریت باشگاه هیچ تذکری در خصوص روند تیم به من داده نشده است.
سرمربی سایپا در مورد جام حذفی نیز عنوان کرد: در این مسابقات می توان با چند بازی به لیگ قهرمانان آسیا رسید و سایپا نیز خود را در آن مدعی می داند.
وی در خصوص قضاوت «علیرضا فغانی» در دیدار تراکتورسازی و سایپا، توضیح داد: فغانی متعلق به تمام فوتبال ایران است و توان خود را در عرصه بین المللی نشان داد و همه تیم ها دوست دارند تا این داور بازی آنان را قضاوت کند و اگر در دیدارهای گذشته به عملکرد داوران اعتراض داشتم برای جلوگیری از اشتباهات بود تا حق سایپا از بین نرود.
تیم های سایپا و تراکتورسازی از ساعت 17 فردا - شنبه - در جریان هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران به مصاف هم می روند.