سرمربی استقلال خوزستان گفت: برای دیدار برابر پرسپولیس انگیزه مضاعفی داریم و در این بازی فقط به برد فکر می‌کنیم.

به گزارش مرور نیوز سیروس پورموسوی، در خصوص آخرین وضعیت تیم استقلال خوزستان گفت: واقعیت این است که بعد از بازی برابر الجزیره امارات برگشت خسته کننده ای به ایران داشتیم و متاسفانه برای رسیدن به اهواز هشت ساعت در فرودگاه مهرآباد معطل شدیم. این باعث شد بازیکنانم بسیار خسته شوند و برابر ماشین سازی شرایط خوبی نداشتند.

وی تاکید کرد: برای دیدار برابر ماشین سازی تغییرات اساسی در نظر گرفتیم و به بازیکنانی که بازی بیشتری انجام داده بودند استراحت دادیم. در نهایت توانستیم به پیروزی برسیم و موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

سرمربی استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: روز گذشته یک بازی دوستانه را با تیم شهرداری ماهشهر انجام دادیم که باید از آنها بابت این دیدار و همچنین هدایای این تیم برای بازیکنانم به خاطر دو برد آسیایی تشکر کنم زیرا آنها زحمات زیادی کشیدند. در حالی که باید دیگران در اهواز از ما تقدیر می کردند در ماهشهر این اتفاق افتاد.

پورموسوی تصریح کرد: امروز یک ریکاوری انجام خواهیم داد و فردا هم آخرین تمرین سنگین را در اهواز انجام خواهیم داد تا خود را آماده دیدار با پرسپولیس تهران کنیم.

وی گفت: ما برابر ماشین سازی به نتیجه دلخواه دست پیدا کردیم اما می دانیم روز پنجشنبه بازی سختی مقابل صدرنشین لیگ خواهیم داشت که این روزها توانسته مسابقاتش را با پیروزی به پایان برساند. مطمئنا پرسپولیس به دنبال سه امتیاز مسابقه دیدار با استقلال خوزستان است.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که تیم پرسپولیس20 دقیقه ابتدایی و پایانی بازی به گل های خوبی دست پیدا کرده است؛ آیا شما برنامه ای برای این دقایق دارید یا خیر؟ گفت: بازی های اخیر پرسپولیس را به خوبی آنالیز کردیم و با نقاط قوت و ضعف این تیم آشنا هستیم. می دانیم هواداران این تیم پنجشنبه به ورزشگاه می آیند. بنابراین در آخرین تمرین نکات فنی آخر را به بازیکنان گوشزد خواهیم کرد و به میدان خواهیم رفت تا به نتیجه ای که دلخواهمان است دست پیدا کنیم. می دانیم شرایط سختی خواهیم داشت ولی چون به دنبال رسیدن به سهمیه آسیایی برای سال آینده هستیم باید مقابل پرسپولیس نتیجه قابل قبولی به دست آوریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای دیدار برابر پرسپولیس بازیکن مصدوم هم دارید یا خیر؟ گفت: آشوری، ماهینی، شیرزاد و سالاروند دچار مصدومیت شده بودند. ظرف امروز و فردا با صحبت هایی که با کادر پزشکی انجام می دهیم مشخص می شود که به بازی برابر پرسپولیس خواهند رسید یا خیر.

پورموسوی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با حمایت هوادارانمان که در تهران هم حضور دارند بتوانیم یک بازی قابل قبول، جوانمردانه و تماشاگرپسند توام با پیروزی را مقابل پرسپولیس برگزار کنیم.