تیم فوتبال پیکان تهران در پایان دیداری تماشایی و پرهیجان مقابل صنعت نفت آبادان به برتری سه بر دو دست یافت.

به گزارش مرورنیوز، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، عصر امروز (جمعه) با دیدار تیم های پیکان تهران و صنعت نفت آبادان آغاز شد.

این دیدار در ورزشگاه شهدای قدس و با قضاوت «حمید حاج ملک» برگزار شد و در پایان پیکان با گلی که در دقیقه 92 به دست آمد به پیروزی 3 بر 2 رسید.
در نیمه نخست تلاش این دو تیم گلی در پی نداشت، اما در 45 دقیقه دوم شرایط تغییر کرد.
در دقیقه 59، ارسال «سیامک نعمتی» از سمت چپ نخستین گل با ضربه سر «مرتضی آقاخان» درون دروازه صنعت نفت جای داد.
در دقیقه 68، «گادوین منشا» مهاجم نیجریه ای پیکان با حرکتی سریع مدافعان نفت را جای گذاشت و به زیبایی گل دوم پیکان تهران را به ثمر رساند.
در ادامه بازیکنان نفت آبادان که همه چیز را از دست رفته می دیدند به روش تهاجمی روی آورده و در دقیقه 75 ارسال «میلاد جهانی» به «محمد شادکام» رسید تا او با ضربه سر گل نخست آبادانی ها را به ثمر رسانده و امید را به اردوی تیمش بازگرداند.
سه دقیقه پس از آن «محمد شادکام» از سوی مدافع پیکان با خطا متوقف شد تا داور نقطه پنالتی را به سود صنعت نفت اعلام کند.«رضا نوروزی» مهاجم باتجربه نفت این ضربه پنالتی را تبدیل به گل تساوی کردد تا حدود 500 هوادار آبادانی حاضر در ورزشگاه غرق در شادی شوند.
در دقیقه 92 و در حالیکه همگان در انتظار سوت پایان بازی بودند، «شهریار مقانلو» مهاجم جوان پیکان توانست گل سوم و برتری تیمش را به ثمر رسانده و آبادانی ها را دست خالی روانه خانه کند.
در نهایت این دیدار تماشایی با برتری 3 بر 2 پیکان به اتمام رسید تا شاگردان «مجید جلالی» با رساندن جمع امتیازات خود به عدد 11 رتبه چهارم جدول رده بندی را از آن خود کرده و صنعت نفت آبادان نیز با هدایت «نادر دست نشان» 10 امتیازی باقی ماند.