سرمربی آرسنال با وجود پیروزی برابر بازل تاکید کرد که هنوز توپچی‌ها به اوج آمادگی خود نرسیده‌اند و اگر می‌خواهند به دور بعد راه یابند باید تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

به گزارش مرورنیوز، نتایج درخشان آرسنال ادامه دارد و این بار این تیم توانست در لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی برسد.
توپچی‌ها که در هفته دوم مرحله گروهی از بازل سوئیس پذیرایی کردند توانست با دو گلی که تئو والکات به ثمر رساند به پیروزی برسند.
ونگر از پیروزی که تیمش به دست آورده بسیار خوشحال است با این حال تاکید کرد که هنوز چیزی تمام نشده است.
سرمربی فرانسوی آرسنال در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی توانستیم حریف را شکست دهیم و سه امتیاز را به دست آوریم. فرصت های زیادی را به دست آوردیم. می‌توانستیم گل های بیشتری را به ثمر رسانیم. این بازی نکات مثبت زیادی برای ما داشت و البته یک نکته منفی هم داشت و آن این که فرصت های زیادی را از دست دادیم.
او ادامه داد: با وجود این که توانستیم در این دیدار برابر حریف خود به پیروزی برسیم، اما هنوز به بهتر شدن نیاز داریم.باید روند روبه رشد خود را ادامه دهیم و در بازی‌های بعدی بهتر از این هم ظاهر شویم. هنوز به سطحی که انتظار دارم نرسیده ایم و باید به تلاش خود ادامه داد.
سرمربی فرانسوی آرسنال در پایان سخنان خود ، اظهار کرد: برای صعود به دور بعد به پیروزی در بازی‌های بعدی نیاز داریم. تا الان چهار امتیاز به دست آورده ایم و این به معنای صعود به دور بعد نیست بنابراین اگر می‌خواهیم به دور بعد راه پیدا کنیم باید در دیدارهای بعدی هم پیروزی شویم. هنوز به چیزی دست پیدا نکرده ایم و زود است که قضاوت کرد.