حسین علی، بازیکن تیم فوتبال جوانان قطر از تساوی برابر شاگردان امیرحسین پیروانی در اولین بازی مرحله نهایی قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی ابراز رضایت کرد.

به گزارش مرورنیوز، بازی تیم‌های فوتبال جوانان ایران و قطر در دومین بازی گروه C قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی 2017 کره جنوبی شب گذشته (جمعه) در ورزشگاه ملی منامه بحرین با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

حسین علی، بازیکن تیم جوانان قطر، درباره این بازی به خبرنگار روزنامه الوطن گفت: ما نمایش خوبی در اولین بازی خود برابر تیم قدرتمند ایران به نمایش گذاشتیم. البته عدم تمرکز لازم در نیمه دوم باعث شد تا نتوانیم از گل نیمه اول خود و کسب سه امتیاز مراقبت کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: قطر فاصله چندانی با پیروزی نداشت، اما تمام بازیکنان تلاش خود را کردند تا بهترین نتیجه را کسب کنند. در بازی آینده با یمن همه قدرت خود را به کار می‌بندیم تا به پیروزی برسیم و مسیر خود را برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا هموار کنیم.

در اولین بازی گروه C ژاپن با نتیجه 3 بر صفر یمن را شکست داد. چشم بادامی‌ها دومین حریف تیم جوانان ایران هستند که 26 مهر ماه مقابل شاگردان پیروانی صف‌آرایی خواهند کرد.