هفته پنجم لیگ برتر فوتسال فردا (یکشنبه) و پس از وقفه دو ماهه برگزار خواهد شد.

به گزارش مرورنیوز، لیگ برتر فوتسال بعد از دو ماه تعطیلی به دلیل حضور تیم ملی در جام جهانی کلمبیا، از فردا (یکشنبه) دوباره آغاز خواهد شد. در چهار هفته گذشته، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان چهار پیروزی به دست آورده و با 12 امتیاز صدرنشین است. در انتهای جدول نیز تیم طرح و توسعه الوند بدون امتیاز شرایط خوبی ندارد.

برنامه دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتسال که همگی آنها از ساعت 17 فردا (یکشنبه) آغاز می‌شود، به شرح زیر است. 

یاسین پیشروی قم - آذرخش بندرعباس

شاگردان محمدرضا حیدریان در تیم یاسین پیشرو در این دیدار تلاش می‌کنند با برتری در دیدار خانگی وضعیت خود را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشند و به جمع تیم‌های بالانشین جدول اضافه شوند. تیم یاسین پیشرو با هفت امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی قرار دارد و آذرخش نیز با چهار امتیاز در رده دهم ایستاده است.

لبنیات ارژن شیراز - شهروند ساری

هر دو تیم در این دیدار برای جبران نتایج هفته‌های ابتدایی خود به میدان می‌روند، تیم شهروند با دو برد و دو باخت با شش امتیاز در رده هشتم و تیم لبنیات ارژن هم با سه امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

*دانشگاه آزاد تهران– مس سونگون ورزقان

شاگردان حسین شمس در تیم دانشگاه آزاد در چهار هفته ابتدایی لیگ نتوانسته‌اند نتایج خوبی کسب کنند. کادرفنی این تیم امیدوار بود تا  از تعطیلی بلند مدت لیگ استفاده کند و بازیکنان تیم را به آمادگی و هماهنگی برساند. مس سونگون نیز که فصل گذشته وضعیت خوبی در لیگ داشت و تا آخرین روزها جزو مدعیان اصلی قهرمانی بود، در این فصل از مسابقات اصلاً وضعیت خوبی ندارد و نتوانسته انتظارات را برآورده کند. این تیم با پنج امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.

*دبیری تبریز – مقاومت البرز

این دیدار تلاش دو تیم هفتم و یازدهم جدول رده‌بندی است. تیم دبیری که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را نیز دارد به دنبال این است که با برتری در این دیدار خانگی خود را به تیم‌های مدعی بالای جدول نزدیک کند. دبیری با کسب شش امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد. تیم مقاومت نیز با سه شکست و یک پیروزی در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد و اصلاً وضعیت مناسبی ندارد.

*فرش آرا مشهد – تأسیسات دریایی تهران

این مسابقه بی‌شک حساس‌ترین و مهم‌ترین دیدار این هفته از مسابقات است، هر دو تیم از بازیکنان و کادرفنی بسیار خوبی بهره می‌برند. تأسیسات با 9 و فرش‌آرا با 8 امتیاز در رده سوم و چهارم جدول قرار دارند. در این بازی فرش آرا تلاش می‌کند با استفاده از موقعیت میزبانی اختلاف امتیاز خود را با صدر جدول کاهش دهد.

*طرح و توسعه قزوین– گیتی پسند اصفهان

دیدار تیم‌های صدرنشین و قعرنشین جدول رده‌بندی؛ گیتی‌پسند با چهار برد و تیم طرح و توسعه بدون امتیاز. تیم قزوینی اصلاً دوست ندارد امتیازات خانگی را راحت از دست دهد و سعی می‌کند حداقل یک امتیاز را در خانه خود کسب کند. گیتی پسند نیز با تکیه بر بازیکنان ملی‌پوش و توانمند خود توانسته تا به اینجای لیگ عملکرد خوبی را از خود نشان دهد و به دنبال حفظ جایگاه خود است.

*شهرداری ساوه – ملی حفاری اهواز

این دیدار برای هر دو تیم بسیار حساس است. تیم شهرداری تلاش می‌کند با استفاده از امتیاز میزبانی سه امتیاز بازی را بدست آورد و جایگاه تیم ملی حفاری را در رده دوم از آن خود کند. از سوی دیگر نیز تیم اهوازی که تا به اینجای کار عملکرد خوبی را داشته دوست ندارد روند موفقیتش در هفته‌های ابتدایی لیگ متوقف شود.