مدافع رئال‌ مادرید معتقد است جبران نتیجه‌ بارسلونا برابر پاری ‌سن‌ ژرمن از همه لحاظ تاریخی بود.

به‌ گزارش ‌مرور نیوز ‌و ‌به نقل از آس، سرخیو راموس گل پیروزی رئال‌ مادرید برای رئال بتیس در هفته‌ بیست و هفتم لالیگا را به ثمر رساند و سفید پوشان توانستند دو بر یک پیروز این دیدار شوند.

مدافع رئال‌ مادرید پس از بازی گفت‌: بازی کمی عجیب بود. خوب کار کردیم. رئال بتیس خوب دفاع کرد. فضاهای کمی داشتیم و این موضوع به ضررمان بود. با این حال توانستیم در دقایق پایانی گل پیروزی را به ثمر برسانیم. بدین ترتیب سه امتیاز بازی را کسب کردیم و به صدر جدول رسیدیم.

راموس درباره گلی که به ثمر رساند نیز اظهار کرد: در فوتبال تنها نتایج ارزشمند است. اگر خوب یا بد بازی کنید، اهمیتی ندارد. باید کاری کنیم هواداران از بازی لذت ببرند. باید در برخی زمینه‌ها بهتر شویم اما خوشحالم که توانستیم پیروز شویم. این گل را به همسرم تقدیم کردم.

کیلور ناواس در این دیدار به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرد. راموس در این رابطه گفت‌: می‌دانیم بازی کردن در سانتیاگو برنابئو سخت است. زمانی که بازیکنان اشتباه می‌کنند، نیاز به حمایت دارند. من نیز چنین شرایطی را حس کردم. ناواس در لحظات پایانی ضربه حریف را دفع کرد و اجازه نداد بازی به تساوی برسد. او سخت کار می‌کند. نمی‌دانم در اعتماد به نفس او تاثیرگذار است یا نه اما مسئولیت حفاظت از دروازه‌ مادرید، کار هر کسی نیست. اگر نمی‌دانید، این موضوع را از ایکر کاسیاس بپرسید.

بارسلونا هفته‌ گذشته توانست 6 بر یک پاری ‌سن‌ ژرمن را در نوکمپ شکست بدهد و علاوه بر جبران نتیجه‌ (شکست چهار بر یک)، به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. مدافع اسپانیایی در این رابطه گفت‌: بارسلونا خیلی خوب کار کرد و این جبران نتیجه‌ از همه لحاظ تاریخی بود.