لیگ برتر فوتبال بانوان در سال 95 با قهرمانی آینده‌سازان میهن نجف‌آباد به پایان رسید و زمرد سلیمانی، دروازه‌بان این تیم موفق شد با 13 کلین شیت آمار قابل توجهی را در سن 34 سالگی به دست آورد.

به گزارش مرور نیوز زمرد سلیمانی، درباره پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان، بیان‌ کرد: خدا را شکر لیگ را با قهرمانی به پایان رساندیم و نتیجه‌ هفت ماه زحمات کادرفنی، باشگاه و مدیرعامل را دیدیم. بازی‌های امسال نسبت به سال گذشته بسیار با کیفیت‌تر بود و تا روز پایانی قهرمان مشخص نبود و این یکی از خصوصیات خوب لیگ بود.

او درباره کلین شیت خود در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان، بیان‌ کرد: خدا را شاکر هستم که فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم و چند بازی بسیار خوب مقابل شهرداری سیرجان، ایلام و بم برگزار کردم. موفق شدم در 18 بازی 13 کلین شیت داشته باشم و تنها هفت گل در رقابت‌ها خوردم که سه گل در جریان بازی بود، یک گل به خودی و سه پنالتی‌.

سلیمانی به تجربه‌اش اشاره و خاطرنشان کرد: نسبت به سال‌های گذشته بسیار بهتر بازی کردم و این نشان می‌دهد که هر چقدر تجربه بالاتر می‌رود شرایط بهتر است و من می‌توانم از تجربیات خود استفاده کنم.

او که 34 سال سن دارد درباره ادامه‌ حضورش در فوتبال، بیان‌ کرد: بوفون الگوی من در دروازه‌بانی است و تا زمانی که او ادامه‌ دهد من نیز ادامه‌ می‌دهم (با خنده). البته شوخی می‌کنم و این یک مزاح است. ادامه‌ فوتبال من بستگی به شرایط بدنی‌ام دارد. یک بازیکن اگر شرایط بدنی خود را خوب حفظ کند می‌تواند تا هر زمانی که بخواهد ادامه‌ دهد. یکی از ویژگی‌های من شرایط خوب بدنی‌ام است که توانستم تا به امروز ادامه‌ دهم و این آمار را به دست آورم. اگر شرایط ادامه‌دار باشد شاید تا دو سال آینده در فوتبال باشم.

تیم‌ ‌ملی فوتبال بزرگسال بانوان بعد از دو سال تشکیل شده است و سلیمانی نیز یکی از گلرهای حاضر در تیم‌ ‌ملی مقابل دیدار دوستانه با اوکراین بود. او درباره این بازی، ‌ ‌بیان‌ کرد: دیدار دوستانه بسیار خوبی بود و به کادر فنی بسیار کمک کرد تا نقاط ضعف و قوت تیم را بشناسد. بعضی از بازیکنان بازی نخست خود در تیم‌ ‌ملی را تجربه می‌کردند و این بسیار خوب بود و یکسری بازیکنان خوب به تیم‌ ‌ملی معرفی شدند. اگر خدا کمک کند با تلاش‌های فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان در رقابت‌های آسیایی سال آینده تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا حرفی برای گفتن داشته باشیم.