کاپیتان تیم سپاهان تصمیم دارد پس از دربی اصفهان از دنیای فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کند.

به گزارش مرورنیوز، محرم نویدکیا پس از سال‌ها حضور در سپاهان و کسب 9 جام قهرمانی، بر اساس نظر شخصی خود، تصمیم دارد در پایان دربی امروز اصفهان از دنیای فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کند.

محسن طاهری، مدیرعامل باشگاه در تماس با کاپیتان سپاهان از وی درخواست کرد تا تصمیم خود را به تعویق بیندازد. طاهری به نویدکیا اعلام کرد در زمانی مناسب با انجام دیدار و مراسمی بزرگ و در خور شأن کاپیتان، برنامه خداحافظی‌اش را عملیاتی کند، اما او اعلام کرد باتوجه به اینکه تصمیم نهایی خود را گرفته و دوست دارد در دیداری تمام اصفهانی این وداع را انجام دهد. نویدکیا اعلام کرده که در این شرایط خداحافظی می‌کند تا در ادامه رقابت‌ها سرمربی سپاهان بتواند جای خالی او را با جذب بازیکن پر کند و به همین دلیل تصمیم گرفته در پایان دربی اصفهان از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

طاهری در پایان تماس تلفنی با نویدکیا به وی اعلام کرد که شاید بتواند به عنوان بازیکن از دنیای فوتبال خداحافظی کند، اما به هیچ‌وجه اجازه جدایی او از خانواده فولاد مبارکه سپاهان را نمی‌دهد و باشگاه آماده است تا با اعزام محرم به بهترین دوره‌های مربیگری جهان، شرایط تداوم حضور او در سپاهان به عنوان مربی را فراهم کند.

باشگاه سپاهان از همه هواداران درخواست دارد تا در دیدار خداحافظی محرم نویدکیا، بهترین و باشکوه‌ترین حضور را در ورزشگاه فولادشهر و در دربی امروز اصفهان داشته باشند.