سرمربی آرسنال که از گزینه‌های هدایت پاری سن ژرمن به شمار می‌آید به احتمال حضورش در این تیم فرانسوی واکنش نشان داد.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از سان، آرسن ونگر روزهای کابوس واری را در آرسنال پشت سر می‌گذارد. او 22 سال است که هدایت توپچی‌ها را برعهده دارد و هیچ‌گاه این‌گونه زیر فشار نبوده است.
آرسنال در فصل جاری هم نتایج ناامید کننده‌ای به دست آورده و سناریوی فصل‌های اخیر هم‌چنان در انتظار این تیم است. هواداران این تیم پرطرفدار لندنی به شدت از سرمربی تیم خود عصبی هستند و برکناری باتجربه‌ترین سرمربی کنونی لیگ جزیره را خواستار هستند.
از پاری سن ژرمن به عنوان مشتری جدی آرسن ونگر سخن به میان می‌آید و خبرهای زیادی درباره پیشنهاد این باشگاه فرانسوی به ونگر به گوش می‌رسد.
سرمربی آرسنال در گفت‌وگویی که با روزنامه سان داشت، گفت: پیشنهاد از پاری سن ژرمن؟ این دروغ محض است. من سرمربی آرسنال هستم و با این تیم قرارداد دارم. هیچ پیشنهادی از پاری سن ژرمن نداشته‌ام و اصلا با این تیم مذاکره نکرده‌ام.
پاری سن ژرمن هم با هدایت اونای امری نتوانست انتظارات را در فصل جاری برآورده کند. این تیم با وجود پیروزی چهار بر صفر برابر بارسلونا در دور رفت یک هشتم نهایی در بازی برگشت با نتیجه 6 بر یک تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها حذف شد تا اعتراضات به اونای امری بسیار بالا گیرد. به احتمال خیلی زیاد این مربی اسپانیایی هم از هدایت پاری سن ژرمن در پایان فصل اخراج می‌شود.
انتهای پیام