تیم فوتبال جوانان کشورمان در دومین دیدار دوستانه خود در اردوی دانمارک مقابل یک تیم آلمانی به تساوی دست یافت.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم فوتبال جوانان که در دومین بازی تدارکاتی خود از ساعت 19:30 روز گذشته (چهارشنبه - به وقت محلی) مقابل تیم EtsV weiche Handewitt آلمان به میدان رفت که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید. گل تیم جوانان ایران را ابوالفضل رزاق‌پور به ثمر رساند.

امیرحسین پیروانی، سرمربی تیم جوانان در این دیدار به مانند بازی با تیم کولدینگ از همه بازیکنان در جریان بازی بهره برد. در این اردو که در دانمارک برپا شده است، رضا شکاری، امید نورافکن و چند بازیکن تأثیرگذار دیگر همراه تیم ملی جوانان نیستند و از نفرات اصلی رضا جعفری و نیما طاهری به دلیل آسیب‌دیدگی به طور اختصاصی تمرین کردند.

تیم ملی در سومین و آخرین بازی دوستانه خود در اردوی اروپایی‌اش شنبه هفته آینده با تیم سن پائولی بازی می‌کند و روز یکشنبه با پرواز هامبورگ - استانبول و در ادامه استانبول - تهران به ایران باز می‌گردد.

تیم جوانان در اولین بازی دوستانه خود مقابل تیم کولدینگ به تساوی بدون گل دست یافته بود که این بازی زیربارش شدید باران و در زمین چمن مصنوعی برگزار شد. فریدون زندی، بازیکن پیشین تیم ملی و استقلال در تیم سن پائولی به عنوان مربی حضور دارد. علیرضا منصوریان سرمربی استقلال هم سال‌ها پیش بازیکن این تیم بوده است.