سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان با اشاره به 6 بازی باقی مانده سپاهان در لیگ برتر گفت: تمام تمرکز من و تیم روی بازی‌های باقی مانده است که هرکدام حساسیت و اهمیت خاص خود را دارد، با پیروزی در این این بازی‌ها می‌توانیم به سمت جلو گام مثبت برداریم.

به گزارش مرور نیوز زلاتکو کرانچار اظهار کرد: احساس رضایت دارم از این که دوباره به تیمی که طی 4 سال با آن نتایج خوبی به دست آوردم بازگشتم. شاید یکی از دلایل بازگشت من همین مساله است. البته الان با انگیزه و ایده خاصی آمده‌ام تا بتوانیم با توجه به شش بازی باقی‌مانده در لیگ، تا جایی که امکان دارد یک گام به جلو برویم. به طور قطع بازی اول نشان خواهد داد که تیم آماده است یا نه و این که در چه وضعیتی قرار دارد؟

سرمربی سپاهان خاطر نشان کرد: نتایج و عملکردی که در طی این شش هفته خواهیم داشت، وضعیت ما را برای آینده مشخص می‌کند، بازیکنان جوان متعدد و زیادی داریم که برخی از آنها در زمان من فعالیت خود را شروع کردند و این هم یک مورد دیگر برای بازگشت من بود. این بازیکنان همان زمان نیز نشان دادند که بازیکنان خوب و باکیفیتی هستند و من نیز این مساله را باور دارم و می‌دانم آن‌ها نیز آن را اثبات خواهند کرد.

او درباره قراردادش با سپاهان هم گفت: برنامه اول ما تا پایان فصل است و بعد برنامه دوساله داریم. این موارد بین من و باشگاه است، تنها چیزی که بر روی آن تمرکز دارم شش بازی است که پیش رو داریم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و یک گام مثبت رو به جلو برداریم و این مساله اصلاً راحت نخواهد بود.

کرانچار تاکید کرد: هیچ چوب سحر آمیزی وجود ندارد که به ما کمک کند. فقط انگیزه و خواست بازیکنان است که آیا می‌خواهند به نتایج خوب برسند و توانمندی‌های خود را نشان دهند یا نه؟ این انگیزه و توانمندی است که می‌تواند به وضعیت تیم کمک کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا کمیته اخلاق موجب دوری‌اش از نیمکت تیم ملی و رفتن از ایران شد و آیا این مساله در مورد سپاهان بدون مشکل است؟ اظهار کرد: جالب است که من این موضوع را تا کنون نشنیده‌ام و به هیچ عنوان در جریان آن نیستم.

وی خاطر نشان کرد: به طور قطع هواداران از اهمیت زیادی برای تیم برخوردار هستند چون با حمایت آن‌ها می‌توان کیفیت و توان بازیکنان را افزایش داد و باور دارم بازیکنان می‌توانند با بازی خوب خودشان جواب این اعتماد و حمایت را به خوبی بدهند.