یکی از مفسران مطرح فوتبال یونان ضمن تمجید از عملکرد کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی تیم پانیونیوس را بزرگ‌ترین سلاح این تیم دانست.

به گزارش مرورنیوز، کوستاس نیکوتولیوس، مفسر و نویسنده مطرح فوتبال یونان در مقاله‌ای عملکرد کریم انصاری‌فرد، ملی پوش ایرانی تیم پانیونیوس را تمجید کرد.

در تحلیل کوستاس آمده است: داشتن دو تیم آماده در زمین و روی نیمکت یک موفقیت بزرگ برای تیم پانیونیوس محسوب می‌شود. به نظر من کریم انصاری‌فرد بزرگ‌ترین سلاح تیم پانیونیوس در میان تمام ستاره‌های این تیم است. من او را یکی از چهار بازیکن برتر سوپر لیگ یونان می‌دانم.

وی در ادامه این مقاله خاطر نشان کرده است: انصاری‌فرد علاوه بر گلزنی کمک زیادی به تیم پانیونیوس می‌کند و این مسئله کیفیت فنی او را افزایش داده است. انصاری‌فرد به خوبی خود را در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد و همکاری فوق‌العاده‌ای با مسعود شجاعی دارد. این مسئله آنها را به دو بازیکن عالی تیم پانیونیوس تبدیل کرده است.

کوستاس در خاتمه با اشاره به بازی حساس تیم پانیونیوس در هفته پنجم سوپر لیگ یونان برابر المپیاکوس نوشته است: المپیاکوس برای پیروزی مقابل پانیونیوس باید تلاش زیادی کند. این تیم سازماندهی خوبی در خط دفاعی دارد و تیمی تهاجمی است. مدافعان المپیاکوس در این بازی چاره‌ای به غیر از مهار کریم انصاری‌فرد ندارند.