آخرین تمرین تیم‌ملی فوتبال ایران قبل از دیدار با چین از رقابت‌های جام جهانی روسیه امروز برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای دیدار مقابل چین از هفته هفتم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه آماده می‌کند، از ساعت 11 امروز با حضور تمامی نفرات زیرنظر کادر فنی آخرین تمرین خود قبل از این دیدار را برگزار کرد.

* این تمرین در حالی از ساعت 11 در مجموعه پژوهشگاه نفت تهران آغاز شد که ساعت 10 و 30 دقیقه اطلاع‌رسانی مربوط به آن انجام شده که همین موضوع کار خبرنگاران و عکاسان برای پوشش تمرینی را با دشواری مواجه کرده تا جایی که بسیاری از اصحاب رسانه به خاطر اینکه فقط یک ربع اول تمرین باز بود، تمرین امروز تیم ملی را از دست دادند.

* ملی‌پوشان از ساعت 11 کار خود را با گرم کردن و انجام کارهای اختیاری و بازی آقاوسط آغاز کردند که در این بین شادی و نشاط در چهره بازیکنان مشهود بوده که این موضوع نشان می‌داد که آنها برای بازی فردا از آمادگی کامل برخوردار هستند.

* مسعود شجاعی دقایق اولیه را به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت و از سوی دیگر علی کریمی و میلاد محمدی با یکدیگر به پاسکاری پرداخته و سایرین در 2 گروه بازی آقاوسط را انجام دادند.

* ملی‌پوشان امروز لباس‌های سرمه‌ای بر تن دارند و گلرها لباس سبز، کی‌روش و دستیارانش با لباس‌ قرمز تمرین امروز را زیر نظر دارند. البته سرمربی پرتغالی تیم ملی با لباس یکدست مشکی و کلاه سایه‌دار تمرین امروز را زیر نظر گرفت.

* کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ساعت 11 و 5 دقیقه سوت خود را به صدا درآورد و بازیکنان بعد از شنیدن صحبت‌های کوتاه او ابتدا استارت‌های کوتاه و بلند را انجام داده و سپس پاسکاری‌های 2 نفره و انجام کارهای ترکیبی و بدنی در دستور کار قرار گرفت ضمن اینکه از همان ابتدا گلرها جدا شده و زیر نظر لوپز دستیار جدید کی‌روش به کارهای دروازه‌بانی مشغول شدند.

* در حالی که اعلام شده بود فقط 15 دقیقه اول تمرین باز است، با دستور کی‌روش مقرر شد تا زمان استراحت اولیه بازیکنان، خبرنگاران در مجموعه تمرینی حضور داشته باشند.

بازی تیم‌های ایران و چین ساعت 16 و 30 فردا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.