بازیکن تیم ملس فوسال گفت:شأن و شخصیت بچه‌های تیم‌ملی فوتسال بیشتر از اینهاست و باید نگاه‌ها عوض شود.

احمد اسماعیل‌پور عضو تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، گفت: اردوهای تیم ملی از 5 فروردین آغاز شده و بعد از مدتی دوری از مسابقات، بالاخره در تیم ملی دور هم جمع شدیم تا 2 بازی تدارکاتی مقابل کرواسی برگزار کنیم و نتیجه خوبی بگیریم. همه در دید و بازدید عید هستند ولی ما در اردوها هستیم و برای کشورمان زحمت می‌کشیم و امیدوارم بتوانیم مایع افتخار مملکت‌مان باشیم.

وی افزود: متأسفانه این شرایط بد همیشه برای فوتسال بوده و هر چقدر کادر فنی و بچه‌ها می‌گویند که شرایط خوب نیست، متأسفانه بهتر که نمی‌شود هیچ، بدتر هم می‌شود. ما حتی در تهیه لباس هم مشکل داریم و امیدواریم مسئولین نگاه ویژه‌ای به این تیم داشته باشند چون شأن و شخصیت بچه‌ها بیشتر از اینهاست و باید نگاه‌ها عوض شود تا بتوانیم آن نتیجه جام جهانی را تکرار کنیم و حتی بهتر از این نتیجه را کسب کنیم ولی با این شرایط خیلی سخت است.

اسماعیل‌پور در خصوص صحبت‌های کفاشیان که گفته بود شرایط خوب است، عنوان کرد: از نظر آقای کفاشیان شرایط شاید خوب باشد ولی از نظر بچه‌ها و کادر فنی نه؛ شرایط برای تیم سوم جهان این نیست و باید بهتر از اینها باشد. ما در جام جهانی شرایط تیم‌های دیگر را هم دیده‌ایم و امیدواریم بهتر شود ولی در کل ما وظیفه‌مان این است که تمرین و تلاش کنیم.