دو باشگاه لیگ برتری فرانسه برای تقویت خط حمله خودشان در فصل آینده به دنبال جذب مهاجم برزیلی الهلال عربستان هستند.

به گزارش مرور نیوز، به نقل از سایت ارم نیوز امارات، دو باشگاه نیس و مارسی فرانسه برای جذب کارلوس ادواردو، مهاجم برزیلی تیم الهلال عربستان در تابستان اقدام کردند. نیس که در تابستان گذشته به دنبال این مهاجم برزیلی بود دوباره وارد این رقابت شده است تا انتقالش را در تابستان یکسره کند.

نیس فصل گذشته برای جذب ادواردو 5 میلیون یورو به باشگاه الهلال پیشنهاد داد ولی باشگاه عربستانی 9 میلیون یورو بابت مهاجم برزیلی‌اش درخواست کرد و این باعث منتقی شدن موضوع انتقالش در فصل گذشته شد. قرارداد ادواردو با الهلال تابستان امسال به پایان می‌رسد و او بازیکن آزاد تبدیل می‌شود و می‌تواند به هر تیمی برود.

از طرف دیگر تیم مارسی هم به دنبال تقویت خط حمله خود است تا در فصل آینده بتواند برای قهرمانی در لیگ برتر فرانسه وارد رقابت شود.

ادواردو برای الهلال 22 بازی انجام داده است و موفق شده 9 گل به ثمر برساند و 6 پاس گل بدهد. او در سال 2015 از پورتو پرتغال با مبلغ 5.5 میلیون یورو به تیم الهلال عربستان پیوسته است.

الهلال عربستان رقیب اصلی پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است و در بازی رفت تقابل نماینده عربستان با نماینده کشورمان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.