سرمربی اسپانیا از فناوری استفاده شده در بازی شب گذشته مقابل فرانسه تمجید کرد.

به گزارش مرور نیوز، خولن لوپتگی که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دیداری دوستانه در ورزشگاه استادو فرانس با نتیجه 2 بر صفر بر میزبان خود، فرانسه غلبه کردند، به تمجید از فناوری کمک‌داور ویدئویی پرداخت که در دو صحنه از این بازی به سود تیمش عمل کرد و ابتدا در دقیقه 48 بازی گل گریزمان را به درستی آفساید اعلام کرد و پس از آن در دقیقه 77 بازی گل دلوفو را که به اشتباه داور مردود اعلام شد را درست اعلام کرد و داور مسابقه را مجبور به تغییر تصمیمش کرد.

سرمربی اسپانیا پس از بازی گفت: کاری که کمک‌داور ویدئویی انجام داد، سبب شد تا عدالت در این بازی رعایت شود و این فناوری در هر دو صحنه مشکوک با موفقیت کار کرد. در مورد عملکرد بازیکنانم هم باید بگویم که آنها رفتار خوبی از خود نشان دادند و مهم این بود.

وی در تمجید از زننده گل دوم تیمش در این بازی هم اظهار داشت: دلوفو پس از ورودش به میدان نقش بسزایی در روند بازی ما داشت و از عملکرد او خیلی رضایت داریم. دلوفو بازیکنی است که می تواند با حضور در میدان چیزهای زیادی را برای ما به ارمغان بیاورد. او در حال پیشرفت است و شب‌های اینچنینی زیادی در انتظارش است.

لوپتگی هافبک باتجربه تیمش را هم مورد ستایش قرار داد و گفت: اینیستا یک پدیده است و بازی فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشت. آندرس یک الگو برای بازیکنان جوانتر به شمار می‌رود، اما او هنوز چیزهای بیشتری برای ارائه دادن دارد.