کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: با کمی خستگی در مسابقات روتردام حاضر شدم اما با این حال موفق شدم برنز بگیرم.

به گزارش مرور نیوز ذبیح‌الله پورشیب عنوان کرد: با توجه به نزدیکی مسابقات قهرمانی اروپا تیم‌های این قاره با تمام قدرت در مسابقات روتردام حاضر شدند و این موضوع باعث شد نتیجه گرفتن در این میدان واقعا سخت شود. به جز ترکیه و آذربایجان تمام تیم‌های اروپایی با تیم کامل به هلند آمدند و ژاپن هم از آسیا مثل همیشه با تمام قدرت در مسابقات حاضر شد.

وی ادامه داد: با المپیکی شدن کاراته تمام کشورها برای حضور در کاراته‌ وان‌ها برنامه ویژه‌ای دارند و برای کسب رنکینگ و امتیاز تلاش می‌کنند. از عملکرد خودم در روتردام راضی نیستم زیرا از لحاظ بدنی خسته بودم اما با این حال موفق شدم برنز بگیرم. در یک مبارزه نزدیک به مقابل نماینده هلند شکست خوردم و نتوانستم به فینال برسم.

کاپیتان تیم ملی کاراته اظهار داشت: کاراته وان هلند جزو رقابت‌های مهم بین مسابقات کاراته در طول سال است و از سطح بالایی نیز برخوردار است. در این دوره عنوان‌دارهای زیادی روی تاتامی رفتند و در تمام اوزان مبارزات جذاب و حساسی را شاهد بودیم. با توجه به تعداد شرکت‌کنندگان و نام‌های آنها به راحتی می‌توان توجه شد سطح این مسابقات تا چه اندازه‌ای بالا است.

پورشیب گفت: امیدوارم در رقابت‌های آینده بهتر از روتردام نتیجه بگیرم و سعی می‌کنم با ریکاوری‌ مناسب باز هم به شرایط ایده‌آل‌ برگردم. سال 96 سالی پرترافیک است و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنم.