وزیر ورزش و جوانان با اشاره به بازی درخشان نماینده ایران در تورنمنت جهانی فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های اروپا و آسیا گفت: استعدادهای خوبی در این ورزش وجود دارد و استخوان‌بندی تیم از همین مسابقات بسته خواهد شد.

به گزارش مرور نیوز، مسعود سلطانی‌فر شب گذشته پس از پایان بازی گلساپوش و اسپورتینگ پرتغال به عنوان آخرین بازی تورنمنت بین‌المللی فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های اروپا و آسیا، بازی تیم مقاومت گلساپوش به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات را بسیار درخشان خواند و اظهار داشت: یزد میزبانی شایسته‌ای از این رقابت‌ها داشت.

وی بیان کرد: فوتبال ساحلی رشد بسیار خوبی طی سال‌های اخیر داشته و خبرهای بهتری از فوتبال ساحلی یزد خواهیم شنید ضمن اینکه استخوان‌بندی تیم ملی فوتبال ساحلی نیز در همین بازی‌ها بسته خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی فوتبال ساحلی در اردیبهشت‌ماه عنوان کرد: امیدواریم که بازیکنان فوتبال ساحلی یزد بتوانند در این رقابت‌ها نیز درخشش خوبی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیروزی‌های اخیر تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: امسال خبرهای خوبی در حوزه ورزش به ویژه فوتبال و فوتبال ساحلی شنیده‌ایم که امیدواریم تداوم پیدا کند.

سلطانی‌فر ادامه داد: پیروزی‌های تیم ملی فوتبال ایران بسیار ارزشمند بود و البته حمایت‌های فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان نیز قابل توجه بود.

وی در مورد فوتسال نیز بیان کرد: تقاضای میزبانی مسابقات جام جهانی فوتسال 2020 را به فیفا داده‌ایم و منتظر نظر فیفا هستیم تا از بین کشورهای متقاضی، یک کشور را به عنوان میزبان انتخاب کند.