در حالیکه «توپچی ها» خود را مهیای دیداری حساس مقابل «سیتیزن ها» می کنند سرمربی این تیم می گوید که آینده‌اش کاملاً مشخص نیست.

به گزارش مرور نیوز، شش باخت در نه بازی اخیر، حذف تحقیر آمیز مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان و از دست دادن جایگاه خود در بین چهار تیم اول لیگ برتر٬ دلایل اصلی جرقه دوباره اعتراضات هواداران آرسنال به «آرسن ونگر» سرمربی کهنه کار تیمشان است.

آرسنال در روز 18 مارس مقابل وست برومویچ چهارمین شکست خود در پنج بازی لیگ برتری اخیرش را تجربه کرد و در آن روز ونگر گفت که تیمش در خطر منحصر به فردی است و خیلی زود تصمیمی راجع به آینده اش اعلام خواهد کرد.

مرد فرانسوی روز پنجشنبه در یک نشست خبری گفت: تکلیفم با خودم روشن است. آیا دو سال دیگر می مانم؟ تعهدم همان خواهد بود. این امر نگرش مرا تحت تأثیر قرار نمی دهد. همیشه تکلیفم با خودم مشخص بوده است. اما این موضوعی است که کاملاً مشخص نشده است.

ونگر این موضوع که شک و تردید در مورد آینده اش روی عملکرد تیمش تأثیر گذاشته بود را رد کرد.

وی افزود: معتقدم اولویت زندگی، تمرکز روی چیزی است که مهم است، نه به دنبال بهانه ها بودن. نتایج آنطور که می خواهیم پیش نمی روند. اولویت در زمین است. حرفه ای های بزرگ در زمین فوتبال بازی می کنند.

آرسنال در طول دوران 20 ساله مربیگری ونگر، همیشه در پایان فصل جز چهار تیم نخست لیگ برتر بوده است و اگرچه از سال 2004 تا به حال قهرمان لیگ نشده است اما سه سال اخیر دوبار قهرمان جام حذفی شده است.