آقای خاص می گوید بازیکنانی را می‌خواهد که رویای بازی کردن برای منچستریونایتد را داشته باشند.

به گزارش مرور نیوز، ژوزه مورینیو که قطعاً در تابستان پیش‌رو بازیکنانی را به ترکیب منچستریونایتد اضافه خواهد کرد، در آستانه بازی امروز (شنبه) تیمش برابر وست‌برومویچ در هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس نسبت به برنامه‌ای که در این تابستان برای این تیم دارد، گفت: اگر بازیکنی می‌خواهد به لندن برود و از این شهر لذت ببرد، ما او را نمی‌خواهیم.

وی افزود: اگر اولین چیزی که بازیکن به آن فکر می‌کند جایی است که قرار است زندگی کند، به نظرم بهتر است که به لس‌آنجلس برود. تیم لس‌آنجلس گلکسی هم اولین گزینه وی خواهد بود. ویتوریا ستوبال در پرتغال هم خوب است و می‌تواند هر روز به لب ساحل برود. این جاها مکان‌های زیبایی برای زندگی و بازی کردن هستند، اما ما بازیکنانی را می‌خواهیم که واقعاً می خواهند با منچستریونایتد کار کنند.

آقای خاص تأکید کرد: ما بازیکنانی را می‌خواهیم که اگر آقای وودوارد (مدیر اجرایی باشگاه) با آنها یا مدیر برنامه‌های‌شان تماس گرفت، بی‌درنگ نسبت به این پیشنهاد پاسخ دهند و رویای آمدن به منچستریونایتد را داشته باشند. این ویژگی بازیکنانی است که ما می‌خواهیم. اگر بازیکنی نمی‌خواهد که به منچستریونایتد بیاید، خوش باشد و از باشگاه‌های دیگر لذت ببرد!

مورینیو تصریح کرد: خیلی مهم است که در پنجره نقل و انتقالات خیلی زود نسبت به جذب بازیکنان جدید اقدام کرد و هیئت مدیره باشگاه منچستریونایتد هم این را می‌داند، اما این را می‌دانیم که کار در بازار نقل و انتقالات چقدر دشوار است، از این‌رو من مربی احمقی نیستم که بخواهم اسم بازیکنان مدنظرم را به شما بگویم یا بخواهم از شما خبرنگاران اسم بازیکنان را بگیرم.

سرمربی پیشین تیم‌های چلسی، اینتر و رئال‌ مادرید در ادامه اظهار داشت: لیست بازیکنان مدنظرم و گزینه‌های دیگر را در اختیار باشگاه قرار می‌دهم تا اگر گزینه اول در دسترس نبود، باشگاه به سراغ گزینه دوم برود. من این لیست را به همراه اطلاعات و آنالیزهایی که از بازیکنان مدنظرم داشته‌ام با توجه به تجربیاتم و پروژه‌ای که برای آینده داریم، به باشگاه می‌دهم.

ژوزه مورینیو گفت: از باشگاه درخواست جذب هدف‌های غیرممکن نمی‌کنم. باشگاه هم سعی می‌کند تا نسبت به خواسته‌های من در بازار نقل و انتقالات بهترین عملکرد را داشته باشد، البته اطمینان دارم که تمامی گزینه‌های اول مدنظرم را در این تابستان نمی‌توانیم جذب کنیم، چون موفقیت در هر تلاشی برای جذب بازیکن جدید دشوار است. با این وجود اطمینان دارم که در این تابستان کاری هیجان‌انگیز انجام خواهیم داد و تیمی به مراتب قدرتمندتر برای فصل آینده خواهیم ساخت.