سرمربی جالوروسی شاگردانش را بابت پیروزی برابر آبی‌های ناپل مورد تمجید قرار داد.

 به گزارش مرورنیوز، لوچانو اسپالتی که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در حساس‌ترین دیدار از هفته هشتم سری A ایتالیا در خارج از خانه با نتیجه 3 بر یک ناپولی را از پیش‌رو برداشتند و به رده دوم جدول رده‌بندی رقابت‌ها صعود کردند، به شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا گفت: رم شایسته اعتبار زیادی بابت سه گلی که در ورزشگاه سن‌پائولو زد و موقعیت‌های گلزنی زیادی که خلق کرد، است.

وی افزود: با سه مدافع در این دیدار دفاع نکردیم و مدافعان ما هم طوری در جریان بازی جابجا می‌شدند که این طور به نظر می‌رسید که با سه مدافع در حال دفاع کردن هستیم، اما حقیقت این است که همیشه با چهار بازیکن دفاع می‌کنیم. این برنامه تاکتیکی ما بود و بازیکنانم به خوبی آن را به اجرا گذاشتند و به همین خاطر باید از آنها قدردانی کنم.

سرمربی جالوروسی در تمجید از عملکرد شاگردانش اظهار داشت: رسانه‌ها نسبت به توانایی‌های رم شک داشتند، اما ما به توانایی‌های خود شک نداشتیم. می‌دانستیم که با سختکوشی می‌توانیم به هدف‌مان برسیم و این را عملی کردیم. تیم به خوبی فشار ناپولی را دفع کرد، اما در نیمه دوم نباید آنقدر عقب می‌نشستیم چون سبب شد ناپولی به بازی برگردد.

اسپالتی درباره مهاجم بوسنیایی تیمش که در این دیدار دو گل به ثمر رساند، گفت: از نظر من ژکو می‌تواند در محوطه جریمه حریفان راسخ‌تر و هجومی‌تر ظاهر شود. او در این بازی چهار یا پنج موقعیت گلزنی دیگر  داشت و با توجه به قدرت فیزیکی که دارد، می‌تواند بهتر از این هم عمل کند. 

رم با این برد 16 امتیازی شد و با قرار گرفتن در رده دوم جدول رده‌بندی سری A نزدیکترین تعقیب‌کننده یوونتوس 21 امتیازی است.