قهرمان سابق و مربی امروز بدنسازی کشورمان می‌گوید اعتماد کردن یک مامور فرانسوی به من بعنوان یک فرد ایرانی بهترین اتفاقی بود که در سال 95 برای من افتاد.

به گزارش مرور نیوز، پیمان رجبی از جمله مربیان بدنساز شناخته شده کشورمان است که بسیاری از ورزشکاران المپیکی برای حضور در ریو خود را زیر نظر او آماده کردند. کم نیست تعداد قهرمانان ورزشی ما در رشته های مختلف مثل فوتبال، دومیدانی، کاراته و خیلی رشته های دیگر که کار بدنسازی خود را به این قهرمان سابق دوومیدانی کشور و مربی فعلی بدنسازی سپرده اند.

پیمان رجبی در خصوص بسیاری از اتفاقات مربوط به سال 95 گپ و گفتی داشته که شرح آن را در زیر می خوانید.

*سال 95 برای شما چطور گذشت و آیا به اهداف و آرزوهای تان در این سال رسیدید؟
- پیمان رجبی: سال 95 برای من سال خوبی بود. به اغلب اهدافی که از پیش تعیین کرده بودم رسیدم و اتفاقات خوبی برای من افتاد. خیلی از ورزشکاران در این سال به هدف های خود رسیدند و من هم یکی از آنها بودم.

* برای سال 96 چه هدف یا آرزویی دارید؟
- در سال 96 به دنبال آن هستم که یک باشگاه آمادگی جسمانی متفاوت با همه باشگاه‌های دیگر تاسیس کنم و هدف در این باشگاه دارا بودن یک بدن خیلی آماده متناسب به رشته‌های ورزشی مختلف است نه صرفا برای پرورش اندام و بدن‌های زیبا.

* بهترین عیدی که تا به حال گرفتید و خاطره آن از یادتان نمی رود چیست؟
- همیشه بهترین عیدی ها را از پدرم گرفته‌ام یک اسکناس نو می‌دادند و می گفتند تبرک است. (با خنده ادامه می‌دهد) نمی‌دانم... شاید هم نمی‌خواستند پول بیشتر بدهند با یک اسکناس سر و ته عیدی را هم می‌آوردند.

* به کدام سین از هفت سین بیشتر علاقه دارید؟
- سیب. نه تنها در هفت سین، بلکه کلا سیب خیلی دوست دارم و زیاد سیب می‌خورم.

* عید امسال جای چه کسی سر سفره هفت سین شما خالی بود؟
- خدا را شکر همه آنهایی که دوست دارم کنارم بودند و خدا را شکر جای کسی را خالی نبود.

* در ایام عید به مسافرت رفتید؟
- معمولا در ایام عید زیاد دلم نمی‌خواهد به سفر بروم و دوست دارم بیشتر از آرامش عید لذت ببرم. اما برای دیدار با پدر و مادرم سه چهار روز اول عید در بوشهر بودم.

* عجیب ترین خبری که در مورد خودت در سال 95 شنیدید؟
- بعد از اردوهای طولانی که با لیلا رجبی (همسرم) داشتم و ایشان را برای المپیک «ریو» با کمترین هزینه‌ها کاملا آماده کرده بودم، از اعزام من به عنوان مربی ایشان به المپیک ممانعت کردند. آن زمان فدراسیون گفت که این آقا (یعنی من) مربی نیست! که بخواهد همراه این ورزشکار به المپیک برود. اگر مربی نبودم چطور فدراسیون دوومیدانی این ورزشکار را برای آماده شدن به من سپرده بود؟ این عجیب ترین خبری بودکه در باره خودم شنیدم.

* با کسی قهر هستید که دوست داشته باشید آشتی کنید؟
- با هیچ کس قهر نیستم.

* حتی با آقای کیهانی؟
- حتی با کیهانی هم قهر نیستم. برای ایشان و فدراسیون دوومیدانی آرزو موفقیت می‌کنم. من خودم عضو خانواده دوومیدانی هستم و از این رشته به صورت حرفه ای به ورزش معرفی شدم.

* بهترین روز سال 95 برای شما کدام روز بود؟
- روز عشق. چون من عاشق لیلا (لیلا رجبی همسر پیمان رجبی) هستم.

* جالب ترین و بهترین اتفاق سال 95 که برای شما افتاد چه بود؟
- برای اخذ ویزای شینگن به سفارت فرانسه رفته بودم و این اولین باری بودکه قصد گرفتن ویزای شینگن داشتم. وقتی اقدام کردم آن فردی که در سفارت فرانسه مامور این کار بود از من خوشش آمد و به من اعتماد کرد و به جای ویزای شنیگن یک مولتی ویزای یک ساله به من داد. گرفتن مولتی ویزا نه، بلکه اعتمادی که آنها به من به عنوان یک ایرانی کردند برای من خیلی خوشایند بود و این بهترین اتفاقی بود که در این سال برای من افتاد.

* چه شد که این اعتماد جلب شد؟
- به آن مامور گفتم من خودم یک قهرمان ورزشی خارجی و غیر ایرانی را برای همیشه به ایران آورده ام. چطور می توانم قصد سفر همیشگی از ایران را داشته باشم؟ آن آقا فهمید که من عاشق ایران هستم و سفرم تنها کاری است و به من اعتماد کرد.

* یک دروغ سیزده بگویید.
- کدام بوشهری دروغ سیزده گفته که من دومی‌اش باشم؟

* این الان خودش دروغ سیزده بود؟
- نه به خدا. این راست بود و اصلا دروغ نبود.