مدافع رئال‌ مادرید توانست به رکورد آلفردو دی استفانو برسد.

به گزارش مرور نیوز ‌و ‌به نقل از مارکا، مارسلو در دیدار رئال‌ مادرید برابر ختافه بازی کرد وسیصد و نود و ششمین بازی‌اش را برای این تیم به ثبت رساند. او توانست به رکورد آلفردو دی استفانو، بازیکن افسانه‌ای رئال‌ مادرید برسد. مدافع برزیلی در فصل 07 - 2006 زمانی که تنها 18 سال داشت به مادرید پیوست و اکنون پس از یازده فصل در 28 سالگی به چنین افتخاری (396 بازی) دست پیدا کرده است.

مارسلو به رکورد دی استفانو رسید

مارسلو به اندازه‌ دی استفانو به یازده فصل برای ثبت چنین رکوردی نیاز داشت و توانست در این مدت 13 جام را کسب کند. او سه قهرمانی در لالیگا، دو جام در لیگ قهرمانان اروپا، کوپا دل ری ، سوپر جام اسپانیا ، سوپر جام اروپا و جام جهانی باشگاه‌های جهان به دست آورد.

بازیکن مادرید در اغلب بازی‌های سفید پوشان نقش تعیین کننده ای داشته است. او با وجود این که یک مدافع محسوب می‌شود، 27 گل برای تیمش به ثمر رسانده است.

مدافع برزیلی دومین بازیکن با رکورد بیشترین بازی در میان بازیکنان تیم فعلی مادرید است. در تیم فعلی، سرخیو راموس با 509 بازی از او بالاتر است. چالش بعدی مارسلو شکستن رکورد روبرتو کارلوس، مدافع پیشین مادرید است. کارلوس برزیلی 536 بار برای سفید پوشان به میدان رفت.

البته در تاریخ باشگاه بازیکنان دیگری نیز هستند که رکوردهای بالاتری از دی استفانو، مارسلو، راموس و کارلوس داشته باشند.