دیدار تیم‌های تایلند و استرالیا احتمالاً در کشور سنگاپور برگزار خواهد شد.

به گزارش مرورنیوز، در پی درگذشت پادشاه 88 ساله تایلند که یک سال عزای عمومی در این کشور را به همراه داشته است، اتحادیه فوتبال تایلند از فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و کنفدارسیون فوتبال آسیا (AFC) درخواست کرده تا بازی‌های خانگی تیم ملی تایلند در مرحله انتخابی جام جهانی در کشور ثالث و زمینی بی‌طرف برگزار شود.

در همین راستا رسانه‌های تایلند خبر دادند، اتحادیه فوتبال تایلند دو کشور سنگاپور و میانمار را به‌عنوان محل برگزاری دیدار فیل‌ها برابر استرالیا در نظر دارد. مسئولان ورزش سنگاپور تأیید کرده‌اند که اتحادیه فوتبال تایلند نسبت به برگزاری دیدار تایلند - استرالیا در ورزشگاه ملی کوالالامپور ابراز علاقه کرده است.

دولت تایلند از مردم خواسته تا به‌مدت 30 روز از دوره عزاداری یک ساله به تفریح و سرگرمی نپردازند. بر اساس گفته پاتیت سوپاپونگ، دبیرکل اتحادیه فوتبال تایلند در این یک سال تنها محدودیت‌هایی در مورد برگزاری کنسرت‌ها اعمال می‌شود و بازی‌های فوتبال باشگاهی طبق برنامه از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد.

دبیرکل اتحادیه فوتبال تایلند همچنین عنوان کرد فردا (دوشنبه) جلسه‌ای برگزار خواهد شد تا به جمع‌بندی کلی برسند که آیا بازی‌های خانگی تیم ملی تایلند باید در خاک این کشور برگزار شود یا در کشوری ثالث.