قم - سه هوادار بازداشت شده تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تعهد پرداخت خسارت وارده به اداره ورزش و جوانان قم آزاد شدند.

به گزارش مرور نیوز، پس از اتفاقات دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال که روز جمعه در قم برگزار شد 3 تماشاگر تیم تراکتورسازی تبریز به اتهام اغتشاش و تخریب اموال دولتی بازداشت شدند.

این تماشاگران، بخشی از هواداران تیم تراکتورسازی بودند که در جریان دیدار صبا و تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام قم اقدام به تخریب صندلی‌های این ورزشگاه و فحاشی کرده بودند که توسط عوامل انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

اداره کل ورزش و جوانان استان قم به دلیل خسارات وارده، تقاضای غرامت از این 3 هوادار بازداشتی کرده بود که با پذیرش تعهد پرداخت خسارات وارده از سوی باشگاه تراکتورسازی و رایزنی‌های انجام شده، این 3 تماشاگر آزاد شدند.

این هواداران که سن آن‌ها ۱۷، 18 و 25 سال بود در حالی آزاد شده‌اند که نکته جالب در این میان این بود که 2 نفر از این 3 نفر، قمی‌های هوادار تراکتور بودند و در بازی با صبای قم علیه تیم شهر خود اقدام به فحاشی و آسیب به اموال کردند.

این تماشاگران طبق قرار دادسرا به 100 میلیون تومان وثیقه و زندان محکوم‌شده بودند که آجورلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز تعهد کرد تا هزینه صندلی‌های شکسته جبران شود.

توحید محمدی مدیر ورزشگاه یادگار امام قم پیش از این اعلام کرده بود که حدود 500 صندلی ورزشگاه یادگار امام قم در جریان اغتشاشات بازی صبا و تراکتورسازی در قم آسیب دیده است.