جلال علی محمدی هافبک تیم سپاهان معتقد است که تغییرات زیاد تیم در فصل جدید دلیل اصلی فراز و فرودهای این تیم بوده است.

به گزارش مرور نیوز، جلال علی محمدی هافبک تیم سپاهان در مورد مسائل مختلفی نظیر عملکرد تیمش در طول فصل، آمار گلزنی تیم، رفتن ویسی و اضافه شدن کرانچار و سایر مسائل صحبت کرده است.


در طول فصل فراز و نشیب زیادی داشتیم

فکر می کنم در طول فصل عملکرد کلی ما با فراز و نشیب زیادی همراه بوده است. می توانستیم از این بهتر کار کنیم و در بعضی بازی و برخی شرایط بهتر عمل کنیم ولی با توجه به اینکه تیم ما تغییرات زیادی در لیگ جدید تجربه می کرد و شرایط طوری بود که برای جا افتادن بازیکنان به زمان نیاز داشتیم شرایط آنطوری که می خواستیم پیش نرفت ولی هر چه به سمت آخر فصل پیش رفتیم، شرایط بهتر شد و الان هم با انرژی و انگیزه زیادی بازی ها را دنبال می کنیم.


آقای ویسی خیلی برای تیم زحمت کشیدند

آقای ویسی برای تیم خیلی زحمت کشیدند و هم در زمینه ورزشی و هم غیر ورزشی به بازیکنان تیم کمک می کردند و واقعا زحمت کشید. به هر حال فوتبال حرفه ای است و آقای ویسی از تیم جدا شدند؛ امیدوارم هر جا هستند در زندگی شخصی و حرفه ایشان موفق باشند. انتخاب بعدی هم آقای کرانچار بوده و ما هم پس از حضور آقای کرانچار هم فوتبال خوبی بازی کردیم و هم خوب امتیاز گرفتیم.

 

صد در صد بازی سختی مقابل تیم یکدست گسترش داریم

5،6 تیم امید به قهرمانی تیم تراکتورسازی در جام حذفی دارند. امتیازات واقعا نزدیک است و حتی با یک مساوی هم ممکن است 2،3 پله در جدول جابجا بشویم. این هفته هم مقابل تیم گسترش بازی داریم که تیم یکدستی است و صدر در صد بازی سختی داریم. انگیزه و توان زیادی برای این بازی داریم و با حضور هواداران امیدوارم در ورزشگاه نتیجه بگیریم.


نقش جهان با اختلاف بهترین ورزشگاه ایران است

به نظرم نقش جهان با اختلاف بهترین ورزشگاه ایران است. چون هم زیبایی دارد، هم امکانات مناسب و هم چمن یکدست و باکیفیت؛ وقتی از فولادشهر به نقش جهان آمدیم نوع فوتبال ما تغییر کرد .همینطور ورزشگاه به شهر خیلی نزدیک است و هواداران تیم راحت به ورزشگاه می آیند.


پتانسیل زیادی در اصفهان وجود دارد

هواداران ما مقابل استقلال و نفت تهران سنگ تمام گذاشتند. پتانسیل خیلی بیشتری در اصفهان وجود دارد و صد در صد وقتی طبقه دوم تکمیل شود هم ورزشگاه پر می شود. امیدوارم در ادامه هم بتوانیم سهمیه بگیریم تا هوادارانمان را خوشحال کنیم.


همه توان و تمرکز خود را برای گرفتن مقام چهارم می گذاریم

بازی های سختی در ادامه مقابل تیم های گسترش فولاد، صبای قم، تراکتورسازی و استقلال داریم. امتیاز ما و ذوب اهن بالاتر از بقیه تیم های مدعی مقام چهارمی است ولی از زمانی که کرانچار آمده برنامه ریزی طوری است که چهارمی را بگیریم و امید همه تیم و مسئولین هم در هفته های باقی مانده همین است. ما هم صد در صد توان و تمرکز خود را برای گرفتن مقام چهارمی می گذاریم.


انتظارات در سپاهان بالا است و تلاش می کنم بهتر شوم

در لیگ و جام حذفی روی هم 7 گل زده ام. در سپاهان همانطور که گفتید انتظارات بالا است و باید این تعداد گل برای یک نفر بیشتر باشد ولی اولین هدف ما این است که به تیم کمک کنیم و بعد به خودمان فکر می کنیم. در مجموع فکر می کنم بد نبوده و در 4 بازی آینده هم هر وقت فرصت بازی پیدا کنم تلاش می کنم تا دل مردم را شاد کنم.


گلزنی در تیم ما برخلاف سایر تیم ها پخش شده

البته یک خوبی که تیم ما دارد این است که چهار پنچ بازیکن 5 گله و 6 گله داریم و گلزنی میان بازیکنان تیم تقسیم شده است و این موضوع برای تیم خوب است. این موضوع کمک می کند که همه انگیزه داشته باشند و در آینده هم تلاش می کنیم که بهتر بشود.


سپاهان خانه خودم است

در تیم سپاهان و اصفهان شرایط خوبی دارم و مثل خانه خودم است. با اکثر بچه های تیم راحتم و روابط خوبی با هم تیمی هایم دارم.


از هواداران تقاضا می کنم به ورزشگاه بیایند

ما این هفته بازی حساسی با گسترش فولاد داریم. بازی هم روز جمعه است و در ساعت خوبی برگزار می شود (19 عصر). از همه هواداران تقاضا می کنم که به ورزشگاه بیایند تا همچنان امید خود را برای کسب سهمیه حفظ کنیم و مردم اصفهان را خوشحال کنیم.