سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از شرایطم خود در تیم فوتبال این باشگاه ابراز رضایت کرد.

به گزارش مرور نیوز، برانکو ایوانکوویچ پس از بازگشت تیم پرسپولیس به تهران درباره مسجل شدن قهرمانی تیم پرسپولیس، اظهار داشت: این قهرمانی همه را خوشحال کرد. الان همه باید بابت این قهرمان خوشحال باشیم. این قهرمانی را به هواداران تقدیم می‌کنیم و امیدوارم آن را از ما بپذیرند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود این باشگاه می‌خواهد قرارداد او را به مدت پنج سال تمدید کند، گفت: باشگاه برنامه بلند مدت دارد. من از شرایطم راضی‌ام، اما باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

وی با اشاره به پیروزی پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی، خاطرنشان کرد: باید این برد را فراموش کنیم. ما فقط به دیدار مقابل الهلال فکر می‌کنیم. این دیدار بسیار برای ما مهم است. باید بتوانیم الهلال را ببریم و به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

برانکو از همه افرادی که قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را تبریک گفتند، تشکر کرد و ادامه داد: از همه افرادی که به ما تبریک گفتند ممنونم. آنها به ما لطف داشتند و من قدردان تک‌تک‌شان هستم. فکر می‌کنم همه این تبریک‌ها به این دلیل است که پرسپولیس یکی از قاطع‌ترین قهرمانی‌های لیگ برتر ایران را به دست آورد.