دلیل پرت کردن و کشتن هوادار آرژانتینی پس از صحبت های پدرش آشکار شد.

به‌ گزارش ‌مرور نیوز ‌و ‌به نقل از مارکا، بامداد دیروز (یکشنبه) دیدار تیم‌های بلگرانو و تایرس لیگ آرژانتین با حادثه همراه شد.

بین دو نیمه بازی این دو تیم همشهری، گروهی از هواداران بلگرانو یک جوان به نام «امانوئل بالبو» را از سکوها به پایین پرت کردند که این موضوع باعث آسیب‌دیدگی‌ شدید هوادار جوان شد. پلیس آرژانتین وارد عمل شد و او را به بیمارستان انتقال داد اما این هوادار که ضربه مغزی شده بود،‌ جانش را از دست داد.

ابتدا به نظر می‌رسید او به علت طرفدار بودن تیم همشهری با چنین حادثه‌ای روبرو شده است اما مصاحبه پدر او با شبکه 3 محلی، همه چیز را آشکار کرد. پدر امانوئل در این‌باره گفت‌: این حادثه از جایی شروع شد که چهار سال پیش یکی از پسرانم را به قتل رساندند. امانوئل که برای تماشای داربی به ورزشگاه رفته بود، یکی از قاتلان به نام اسکار گومس را در ورزشگاه دید و او را شناخت. قاتل فرزندم به همراه دوستانش شروع به کتک زدن فرزندم کردند و او را تا جایی که توانستند زدند. سپس گومس به دوستانش گفت‌: او یک خائن (هوادار تیم تایرس) است. او را به پایین پرتاب کنید. هواداران خشمگین نیز او را از سکو به پایین پرت کردند.