مهاجم آرژانتینی درباره حضور در این تیم صحبت کرد و عنوان کرد یوونتوسی‌ها دلیلی برای حسادت به باشگاه‌های همچون بارسلونا ندارد.

به‌ گزارش ‌مرور نیوز ‌و ‌به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس صدرنشین سری A ایتالیا فردا (چهارشنبه) در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک چهارم نهایی برابر بارسلونا به میدان خواهد رفت.

در بازی رفت دو گل پائولو دیبالا به یووه کمک کرد تا پیروزی سه بر صفر برابر بارسلونا را تجربه کند. چند روز بعد از این درخشش، مهاجم آرژانتینی قراردادش را تا 2020 با یوونتوس تمدید کرد.

پائولو دیبالا در آستانه دیدار برگشت با بارسلونا گفت‌: در باشگاهی هستم که هیچ حسادتی به تیم‌هایی همچون بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ نمی‌کنم. احساس خیلی خوبی دارم و خوشحال هستم که عضوی از یوونتوس هستم. در کنار قدرت‌های برتر اروپا قرار داریم. هواداران، هم‌تیمی‌ها و باشگاه باعث شدند که چنین حسی را داشته باشم. به همین خاطر بود که مشکلی برای تمدید قراردادم نداشتم. یوونتوس باشگاهی است که وقتی پا در یک تورنمنت می‌گذارد، برای کسب قهرمانی و پیروزی تلاش می‌کند. یوونتوس بزرگترین باشگاه در ایتالیا است. چهارشنبه با 100 درصد آمادگی برابر بارسلونا قرار خواهم گرفت تا قسمت آخر سناریو را نیز برابر بارسلونا اجرا کنیم.

مهاجم آرژانتینی درباره نوع خوشحالی‌اش که دستانش را مقابل چشمانش قرار می‌دهد تا یک ماسک ایجاد کند نیز به صحبت پرداخت و گفت‌: «گلادیاتور» فیلم مورد علاقه من است. به خاطر همین است که این خوشحالی را انجام می‌دهم و تا پایان نیز همین کار را انجام خواهم داد.